פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מכשירי מירס על ידי סוכנים והמשך טיפול על ידי עובדי החברה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הבעיה החלה לפני כשנה, כאשר פתחתי תחנת מוניות, הגיעה במקרה נציגה למשרדי ובמהלך השיחה היא הודיעה לי כי אני משלם היום הרבה מאוד וכיום ניתן לעשות עסקה בתנאים טובים.
תנאי ראשוני לעסקה היא הודיעה לי שהחיוב עבור רכישת המכשיר הנוכחי מתבטל. מכשיר חדש שהיה ברשותי מספר חודשים בודדים.
באותו מעמד - היה בני במשרד, לוחם קרבי וגם לו היא הודיעה כי הוא משלם הרבה מאוד כסף עבור המכשיר שלו (פלאפון) וכי אפשר לרכוש מכשיר ותנאי עסקה זולה במיוחד.
במקום היה גם נהג שביקש לרכוש עסקה ואז הודיעה לו הסוכנת כי היות והוא אינו עוסק מורשה, עוזי ירכוש לו מכשיר והוא יחזיר לו את הכסף בכל חודש ולאחר חודשיים היא תעשה העברת בעלות.
הכל היה נראה לי אמין.
עבר חודש מיום ביצוע העסקה, אני פונה לסוכנת ושואל - מדוע ממשיכים לחייב אותי בכרטיס האשראי עבור רכישת המכשירים - תשובתה - אל דאגה, אני אבדוק אני אודיע, יזכו אותך וסיפורים מעייפים.
בחשבון הראשון נדמהתי לגלות כי חוייבתי בסך של כ-3000 ש"ח, התקשרתי בבהלה לסוכנת בכדי לבדוק מה קרה, ואז התחילו הסיפורים - טעות של החברה, הם יבצעו זיכוי, לא עידכנו את העסקה, הבטיחה לבדוק ולתת תשובה.
חודש לאחר מכן, לא רק שלא קיבלנו את הזיכויים עדיין חברת הסלולאר ממשיכה לחייב בגין המכשיר - ושוב החשבון מגיע לכ-3000 ש"ח. שוב טלפון, מה קורה, פתחתי עסק חדש, אם ימשיכו לטעות ולחייב אותי בסכומים כאלה אגיע לפשיטת רגל. לצערי אין עם מי לדבר.
שואל שוב מה קורה לגבי המכשיר הקודם שאני מחוייב עליו עדיין - והנה מגיעה התשובה - למעשה כשהתכוונתי שתפסיק לשלם על המכשיר התכוונתי שלמירס אין עניינים איתך, הם גובים את הכסף בתשלומים מחברת האשראי, לא התכוונתי שהמכשיר שודרג ולכן אתה אמור להחזיק גם את המכשיר הקודם וגם את החדש, חסר אונים אני מנסה לדבר להסביר ולהודיע לה שלמעשה היא עוברת על החוק, לא יתכן שהיא מגיעה למשרדי, מציעה לי משהו משכנעת אותי ולבסוף מודיעה כי אמשיך לשלם את כל התשלומים שנותרו סדר גודל של כ-30 תשלומים לחברה - המכשיר הקודם - למעשה מכשיר חדש.
כל ניסיונות לדבר ולבקש לא עזרו וכך מאז ועד היום אני ממשיך לשלם עבור שני המכשירים.
הסוכנת החתימה אותי על עסקה לנהג שהיה במקום שאין לי איתו קשר כלל - תוך התחייבות שאם הוא לא יגיע לשלם את החשבון היא תגבה ממנו וכי היא אחראית אישית לחוב. הנ"ל לא הסכים לשלם את החשבונות - הסוכנת יצרה איתו קשר, סיפרה לנו שאף הגיעה אליו לעבודה, התקשרה מספר רב של אנשים אך הוא לא היה מוכן לשלם, מדובר בחשבונות של כ-700 ש"ח לחודש.
בני החייל - חי ממשכורת צבאית - משלם עבור העסקה החדשה סך של 700 ש"ח בערך גובה משכורותו.
בכל פעם, זה טעות נעדכן נסדר, וסיפורים מסוג הזה.
אישתי פנתה לסוכנת והודיעה לה כי אם ימשיכו לחייב את כרטיס האשראי בסך של 3000 ש"ח - אפשוט רגל ואסגור את תחנת המוניות, אין באפשרותי לשלם סכומים כאלו, החייל לא מסוגל לעמוד בתשלומים, אנו משלמים עבור אדם שאין לנו איתו כלל קשר - והסוכנת לא מצליחה להביא ממנו את הכספים.
בכל בוקר אישתי היתה מתקשרת, מבקשת, מתחננת, בוכה, שיתקנו את החשבונות ויפסיקו לחייב אותנו בכרטיס אשראי - הם גורמים לנו נזק רציני ואנו עומדים בפני סגירת העסק ושוב אין מי לדבר.
אישתי פנתה לחברה מספר רב של פעמים - לסוכנת היתה מתבקשרת עשרות רבות של שיחות מדי יום, בבקשה לזכות, לתקן, לסדר לבוא לקראת ולעזור לנו שלא נסתבך ונסגור את התחנה. לצערנו שוב דבר לא עזר. הנהג סירב לשלם לה את הכסף כך שנאלצנו לשלם את חשבונותיו, החשבונות הגיעו לסכומים מאוד גבוהים בכל חודש, הבן החייל לא הצליח לעמוד בתשלומים, הרגשנו מותשים ממה שקורה סביבנו ולבסוף החלטנו להגיש תלונה במשטרה כנגד הסוכנת וכן תביעה כנגד חברת מירס, רגע לפני זה - נכנס לתמונה סוכן אחר- נפגש עם אישתי מספר רב של פעמים, בכל פעם הודיעה כי היא צודקת ומה שנעשה זה עוגמת נפש, והוא ידאג באופן אישי כי חברת מירס תפצה אותנו עבור כל הנזק, עוגמת הנפש וכו'. לאחר מספר פגישות, הגיע הסוכן עם מנהלו לביתי והודיע לי כי הוא הגיע עם מנהלו בכדי לתת פיתרון לנושא הכאוב הזה.
באמת כך היה, הגיעו לביתי - הביאו מתנות לילדים, הסמכתי לסגור את הנושא הזה ללא תלונה במשטרה וללא תביעה (שהיתה מוכנה והוצגה להם).
והנה הבונוס הנוסף - אנו רוצים לתת לך פיצוי רציני, אם תקני 3 מכשירים נוספים זה יוזיל לך את העלויות לגמרי. אנו מבטיחים ומתחייבים בפנייך כי לא תחוייבי בלמעלה מ-1000 ש"ח. את תשלמי עבור כל מכשיר 256 ש"ח, יהיה קשר חופשי, בנק דקות לכל מכשיר 500 דקות ועוד הטבות.
באמת הרגשתי שאם אין לי דרך להתמודד איתם, אנסה בדרך זו, כל כך רציניים ומתחשבים הם נשמעו לי - נתנו לי הרגשה שהם מודעים לכל מה שקורה לי והם ממש נמצאים בכדי לעזור לי. סוכמו הפרטים, לחצנו הידיים, אני הודעתי להם שלא אגיש תלונה במשטרה על מרמה ולא אגיש תביעה בגין עוגמת הנפש והנזק שנגרם לי ושלום על ישראל.
המתנתי בסבלנות עד שתעודכן העסקה החדשה בחברה, וכך עברו הימים, כבר בחשבון שאחרי - משהו לא נראה לי סביר, יצרתי קשר עם הסוכן ושאלתי אותו מה אני עושה - אני רואה את החיוב העתידי מהבנק אם יורידו לי סכום כזה אשאר בלי כסף להאכיל את ילדי, אל תדאגי - נטפל, נדאג וכו'.
כבר מספר חודשים אני מקבלת חשבונות בסדר גודל של 1800 ש"ח + חיוב עבור המכשיר שכביכול היה אמור להיות משודרג. ושוב בכל יום אני פונה לחברת מירס לבדוק מה קורה, ואז הסיפור חוזר על עצמו, העסקה לא עודכנה במערכת אז בטעות חוייבת עבור שימוש בקשר - אל תדאגי, נטפל בזה. בכל יום ביצעתי קרוב ל-20 שיחות לסוכן ללא הצלחה, ושוב התחלתי להרגיש שמשהו לא בסדר. פניתי לסוכן אישי של המכשיר שלי שיפנה למירס ויראה מה קורה, למה לא חוזרים אלי, אני משאירה קרוב ך-20 או 30 הודעות ביום לסוכן. והנה לאחר מספר ימים התקשר אלי מנהלו - הודיע לי כי הסוכן יצא לחופשה של כמה ימים, אבל עדיין זה מוזר לו שבמשך שבועות הוא לא יוצר קשר - אחרי מספר ימים באמת התקשר הסוכן, בדקתי, אכן יש טעות בחשבון, חברת מירס תפצה אותך, אל תדאגי ומה לא. וכמובן שום דבר לא קרה, שוב התקשרנו לסוכן והפעם ענתה מזכירה שהודיעה שבגלל שהוא התקדם בתפקידו יש מנהלת חדשה והיא תדאג לטפל בכל הנושאים שלנו. ניסיתי טלפונית להסביר לה שוב את כל השתלשלות העניינים, אמרתי לה כי בני החייל חסר אונים הוא לא יכול לשלם את החשבונות, סגרנו את תחנת המוניות היות ולא הצלחנו לעמוד בהתחייבויות ומה לא....
באמת אחרי מספר ימים נקבעה פגישה עם הסוכנת, - ואז שוב הסיפור חוזר על עצמו, עבור הקשר אחד המכשירים משלם - בגלל כל מיני סיבות לא ברורות ומובנות. 10 ש"ח הטבה שהיינו אמורים לקבל - זה לא בדיוק - לא לזה התכוון הסוכן וסיפורים שאני עייפה מלספר אותם.
היום בשיחה נוספת עם הסוכנת הודעתי לה כי אני לא רואה ברירה ואני מרגישה שמי שעומד מאחורי העניין, הם אנשים שאינם אמינים - מחייבים אותי בכרטיס אשראי בסכומים שאיני יכולה לעמוד בהם.. ובכלל מי יפצה אותי עבור עוגמת הנפש, הזמן.
כיום אני נמצאת במצב שאני לא יודעת מה לעשות. אני מרגישה חסרת אונים מול החברה שלמעשה מכרה מכשירים לשני ילדי הקטנים, ולבן שלי החייל, לבעלי, ועוד מספר מכשירים שאינם נמצאים בשימוש - אלא במגירות.
אני מבקשת מכם להציע לי כיצד אוכל לפתור את הבעייה, היום הודעתי לסוכנת שאני לא מוצאת ברירה אלא להגיש תלונה במשטרה וכן תביעה משפטית כנגד החברה.
אני באמת מבקשת עזרה אני לא יודעת כיצד להתמודד עם המצב בזה. אני אודה למי שיוכל להדריך אותי.
ד.א. את העסקה שעשו לנהג מונית, הסכימה חברת מירס לבטל. העסקה בוטלה אך את החוב הגבוה אף אחד לא שילם לי, לא הנהג ולא הסוכנת שהבטיחה לעשות זאת.
נ.ב. כאשר פניתי אליה שאלתי מה עלי לעשות וכמה עלי לשלם למירס בכדי לנתק את הקשר - הודיעה לי שהסכום הוא למעלה מ-15 אש"ח, לא כולל המכשיר שברשותי.
כתבתי תמצית ממה שבאמת קורה בפועל - קשה להאמין כיצד סוכן מגיע למקום, רוצה רק למכור, מבטיח, מחתים בערמומיות, משכנע חייל שמשכורתו קטנה ומחוייב לחברה אחרת - מבטיחה הבטחות כו'.
אין לי מילים לתאר עד כמה אני מרגישה מושפלת מעצם זה שהצליחו לעבור עלי, עד כמה אני מרגישה מושפלת שמנהלי מירס הגיעו אלי הביתה הבטיחו לי שהבעיה תיפתר, שמעו את העניין, היו בהלם ממה שאני עוברת - ולא נעשה דבר.
הסיכום האחרון היה שהחשבונות לא יעברו את ה-1000 ש"ח בחודש כולל החיוב עבור המכשיר הישן - ובכל חודש סיפור חדש.
כל החומר נמצא אצלי, כל שיחה מתועדת בחברת מירס, אין לי בעייה להוציא פירוט שיחות ממכשירי שיראו שמדי יום ערכתי קרוב ל-20 טלפונים לסוכנים, לחברות ולכל מי שחשבתי שיוכל לעזור לי עם מירס.
אנא עזרו לי - אתמול חוייבתי בכרטיס האשראי בסך ש/ל 1800 ש"ח, הבן שלי חייל לוחם - חוייב בסך של 700 ש"ח וכמובן החיוב עבור המכשיר עדיין יורד בתשלומים מחשבון הישרכרט שלי.

דבר שמאוד הפריע לי במהלך פגישה עם סוכנת מירס - בכיתי ואמרתי לה שהשכר שלנו הוא בערך 4500 ש"ח כיצד היא חושבת שאוכל לשלם חשבונות של 2000 ש"ח בחודש, תשובתה היתה - אצלי המשכורת היא קצת יותר. פה כבר הרגשתי ממש מושפלת.
לצערי הרב בכל פעם שאני מדברת עם נציג מהחברה אני נהיית עצבנית, אני לא מסוגלת להתמודד עם הסיפורים ההבטחות והבנקים.
כספי, עוגמת נפש סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין.הלקוח נפגש עם עם מנהל המרחב ואשת המכירות לשם יישוב ההדורים.
אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה