פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פשוט אין עם מי לדבר נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שרות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום. כבר למעלה מחצי שנה שאני מנסה לתת פתרון למצוקתי מאז תהליך ניוד המספרים העברנו את הפלאפוניים ממירס לפלאפון אך להפתעתי גילתי שאני משלמת לשניהם ומירס מסרבים לנתק אותי תוך התעלמות מוחלטת וסירוב לשלוח לי חשבוניות וטפסים שאותם עלי לתת לחברת פלאפון בכדי לשלם את הקנס אני כבר מיואשת ולא יודעת מה לעשות.
הנזק מתבטא בהמון זמן שאנימ מבזבזת על זה אנרגיה כסף ועוגמת נפש.
כספי סוג הנזק :
לשלוח את כל הניירת הדרושה לסיום התהליך פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
1.בהמשך לבירור שערכנו אין בידי חברתנו לקבל את טענותיך.
2.מכיוון שחברתנו משווקת שירותים עיקריים נוספים, שאינם קשורים למספר שנוייד, כגון שירות ווקי טוקי, שהוא שירות מהותי ביותר עבור רוב לקוחות מירס, ומכיוון שיש לקוחות להם קו טלפון שני, אין חברתנו יכולה או מורשית לנתק שירותים אלו.
3.עם זאת, במידה שלקוח מבקש לסיים את ההתקשרות עם חברתנו בסמוך לניוד מספרי הטלפון, חברתנו מאפשרת לו זאת, בכפוף לתנאי רישיונה ולתנאי הסכם ההתקשרות עם הלקוח.
4.בנסיבות המקרה, על פי רישומי חברתנו, לאחר ניוד מספרים יצרתם קשר עם חברתנו ונמסר לכם סכום די היציאה, אך טרם שילמתם אותם עד היום.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה