פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פשוט ביזיון... נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שרות לקוחות טלפוני כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום אצלי זה פשוט לא נגמר מה? הרומן עם מירס לפני כחצי שנה העברתי בניוד מספרים את המכשירים לפלאפון אך מירס עדין מחייבים אותי בכל חודש באלפי שקלים ופשוט אי אפשר לתפוס אותם תמיד מענה ואין נציג פנוי עד שענתה לי מישהי כעבור שעה כן שעה היא ניתקה לי את הטלפון מה יש להגיד אם זה לא היה עצוב הייתי צוחקת ולא לדבר על אתר האינטרנט שלהם שבו השארתי משהו כמו6-7 פניות אם מישהו יכול לעזור לי בבקשה אני כבר מיואשת....... אני ביידים של חברת סלולר
כספי סוג הנזק :
לדבר איתי ..... פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
1.בהמשך לבירור שערכנו אין בידי חברתנו לקבל את טענותיך.
2.מכיוון שחברתנו משווקת שירותים עיקריים נוספים, שאינם קשורים למספר שנוייד, כגון שירות ווקי טוקי, שהוא שירות מהותי ביותר עבור רוב לקוחות מירס, ומכיוון שיש לקוחות להם קו טלפון שני, אין חברתנו יכולה או מורשית לנתק שירותים אלו.
3.עם זאת, במידה שלקוח מבקש לסיים את ההתקשרות עם חברתנו בסמוך לניוד מספרי הטלפון, חברתנו מאפשרת לו זאת, בכפוף לתנאי רישיונה ולתנאי הסכם ההתקשרות עם הלקוח.
4.בנסיבות המקרה, על פי רישומי חברתנו, לאחר ניוד מספרים יצרתם קשר עם חברתנו ונמסר לכם סכום די היציאה, אך טרם שילמתם אותם עד היום.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה