איילת מכלוף, מחלקת פני |
שם ותפקיד: |
1.בהמשך לבירור שערכנו אין בידי חברתנו לקבל את טענותיך.
2.מכיוון שחברתנו משווקת שירותים עיקריים נוספים, שאינם קשורים למספר שנוייד, כגון שירות ווקי טוקי, שהוא שירות מהותי ביותר עבור רוב לקוחות מירס, ומכיוון שיש לקוחות להם קו טלפון שני, אין חברתנו יכולה או מורשית לנתק שירותים אלו.
3.עם זאת, במידה שלקוח מבקש לסיים את ההתקשרות עם חברתנו בסמוך לניוד מספרי הטלפון, חברתנו מאפשרת לו זאת, בכפוף לתנאי רישיונה ולתנאי הסכם ההתקשרות עם הלקוח.
4.בנסיבות המקרה, על פי רישומי חברתנו, לאחר ניוד מספרים יצרתם קשר עם חברתנו ונמסר לכם סכום די היציאה, אך טרם שילמתם אותם עד היום.
|
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|