פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות של חברת מירס כלפי תלונותיי ובקשותיי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
שואבה 160 כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מזה שלושה חודשים אני מבקש מחברת מירס להתנתק משירותיה בשל בעיות קליטה באזורים בו אנו עובדים( הרי יהודה),על אף הנסיונות של החברה לטפל בבעיות הקליטה, הבעיות נמשכו.
לאחר שנסונותיהם כשלו פעם אחר פעם. בקשתי מכתב בו הם יפרטו את סה"כ החובות שאני חייב להם בגין המכשירים,קנסות וכד והם אינם מסכימים לכך. הסכמתי להיפגש עם נציגי שירות למניהם אך הם לא הגיעו ולא טרחו להודיע על כך
חברת מירס מתנהגת כמו אירגון פשע, היא מתעלמת מלקחותייה מחזיקה בהם בכח וזאת על פי שאני מוכן לשלם את הקנס במלאו.
חברת מירס עושה עם לקחותייה מלחמת התשה , ואני מותש עד מאוד.
יצא לי להתנתק מחברת תקשורת כזו או אחרת אך לעולם לא נתקלתי ביחס כזה.
חברת מירס משתמשת באמצעים לא חוקיים על מנת להשאיר אותנו כלקוחות שלה.
אנו לא מעונינים בכך אך אין מי שיעזור לנו בכך. אנו מותשים ומבקשים את עזרתכם על מנת לפטור אותנו מעונשו של זה- של מירס.
בכבוד רב יעקב קפילוטו
כספי, עלבון , בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
להתנתק במיידית משרותייה של חברת מירס פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה