פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מופרז על גלישה באינטרנט נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש אוגוסט קיבלת חשבון טל 1650 ש"ח בד"כ ח- ן שלי 60 ש"ח מסטבר שרוב הכסף כ1450 ש"ח עבור גלישה באינטרנט
פניתי לחברה בשאלות ובבקשה לתת לי דוח גלישה אך לא הצליחו לתת לי פירוט ח-ן מדובר על יכ 7000 שורות לפי 20 אג' לדף
פתחתי פניה בפניות הציבור.מס 25566612
תענה מרכזית - כאשר אתה נכנס לדף נצפה אתה מחוייב לפי דף - יש אזורים שיש בהם רפרש אוטומטי - ז"א בוצה החלפת הדף ללא רצוני ( הנ|ל ללא שום הודעת שער מוקדמת - משפטנים של מירס המליצו לבצע כזה שער)
כאשר אני סוגר פומית אינטרנט אמור להתנטק אך זה לא קורה וממשיך לחייב, כאשר יש שיחה נכנסת - אותו דבר אינטרנט לא מתנטק
נציגה - טמי כהן אחראית זיכויים היציע לי 10 ש"ח זיכוי כי כנראה כן יש מה שוא
וסגרה את התלונה - אין לי למי לפנות אליכם
ללכת לבית משפט אני לא יודע לעשות -מבקש עזרתכם
בברכה
אלי
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
בבדיקה מול מערכות המידע בחברתנו עלה כי הלקוח גלש באינטרנט וצפה ב7014 דפים נצפים בח-ן שנסגרה ב20.8.
חויב 1395.43 ש"ח. החיוב הוא תקין לחלוטין. לפנים משורת הדין הוחלט לזכות הלקוח במחצית מהסכום בו חוייב. הלקוח יראה הזיכוי בחשבונית הבאה.
לאור האמור לעיל, פעולותיה של חברתנו נעשו בהתאם להוראות ההסכם והדין, ואף לפנים משורת הדין.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה