פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הולכת שולל , אי עמידה בהבטחה אי שביעות רצון כללית מהמכשירים, נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז לקוחות ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, אין המקום מספיק עבור תלונותי הרבות שהוגשו ונמסרו במרכז הלקוחות.
מכיוון והכל רשום אצלי עם עתקים שנשלחו למוקד, אומר בקיצור כי ההיתי לקוח עיסקי של חברת אורנ'ג עם 7 מכשירים והתפטתי לעבור למירס עם הבטחות עד הודעה חדשה שאצלם אשלם פחות עם שרות יותר טוב, הכל לא נכון מייד לאחר קבלת המכשירים, החברה לא עמדה בהתחייבות להרכבת דיבוריות ברכבים, לא ניתן היה להתקשר מהמכשירים לאחר כ 4 שעות מאחר והסוללות נגמרו ללא דיבוריות. בקיצור ביקשתי להתנתך מהשרות שלהם מספר רב מאד של פעמים ללא הצלחה. מה עושים במקרה כזה.
אודה לכם על עזרתכם
בברכה
בני המר -
057-4510328
עוגמת נפש - סוג הנזק :
מבקש להתנתק מרשת מירס כמה שיותר מהר , אין היא מתאי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה - רכזת פעילות מח שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
* ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה