איילת מכלוף, מחלקת פני |
שם ותפקיד: |
שלום, פניית הלקוח טופלה כבר בחודש ינואר 2008. אף על פי שהלקוח הוא מנוי צה"ל ועל כן צריך לקבל פתרונות כיסוי מחושן בלבד, נאותה חברתנו לספק ללקוח ערכה לעיבוי הכיסוי בביתו. נעשו נסיונות רבים לאתר הלקוח ללא הצלחה ועל כן נשלח אליו מכתב התשובה הבא: "בהמשך לפנייתך שבנדון, חברתנו אישרה לתת לך, כצעד שירותי בלבד, ערכה לעיבוי הכיסוי.
על מנת לספק לך את הערכה, נעשו מצד חברתנו מאמצים רבים להשיגך, בהסתמך על פרטיך כפי שהם מעודכנים במערכת חברנו.
לצערנו, חרף כל המאמצים, עד למועד מכתב זה, לא עלה בידינו להשיגך ולעדכן אותך בדבר האמור לעיל.
לאור זאת, במידה שפנייתך עדיין רלבנטית, נשמח לעמוד לשירותך.
כתובת מרכז השירות :______לוד – לב פסח
**הלקוח יכול לפנות למוקד שרות הלקוחות לברור סטטוס פנייתו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|