פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ללקוחות פרטיים נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת מירס בעל שני מכשירים. כשרכשתי את המכשירים רכשתי חבילת זמן אוויר גדולה (900 דקות). במשך כשנה וחצי כמעט הייתי מרוצה הן מהמכשיר והן מחבילת הדקות שרכשתי, הבעיה החלה כאשר לא הייתי זקוק לכמות הגדולה הזאת של הדקות בחודש וביקשתי לשנות חבילה דרך מרכז השירות של מירס (057-7575757 או *166). זמן ההמתנה עד לקבלת מוקדן/ית שירות הוא ארוך מאוד, וכאשר כבר עונה לך מישהו אז על כל שאלה אתה מועבר למצב Hold שומע ג'ינגל מעצבן וממתין שוב עד לקבלת התשובה. בנוגע לבעייתי המוקדן אמר שהוא פותח קריאה לקשרי לקוחות שיחזרו אלי תוך 5 ימים (זמן ארוך מאוד), הסכמתי בלית ברירה. לאחר שבוע יצרתי קשר על מנת לברר מדוע לא חזרו אלי ונאמר לי שיש לחץ של קריאות לקשרי לקוחות אבל מזרזים את הקריאה שלי ויחזרו אלי תוך 24 שעות. בסופו של דבר חזרו אלי רק 3 ימים אח"כ. קיבלתי הצעה טובה למנציגת קשרי הלקוחות אבל מכוון שהייתי צריך להתייעץ בנוגע לשינוי הבטחתי לה תשובה למחרת.
כאשר התקשרתי למחרת לא יכולתי להגיע בחזרה למוקדנית מקשרי לקוחות בגלל שהיא סגרה את הקריאה ולא הסכימה לדבר איתי. לכן הייתי צריך לפתוח קריאה מחדש ולחכות שוב 5 ימים (לפי הבטחתם - אבל מניסיון זה יותר). מכוון שלא הסכמתי לחכות ולחצתי על כך שברצוני לדבר עם המוקדנית חיכיתי רק 3 ימים, ושיניתי את החבילה. המוקדנית התנצלה על אופן הטיפול הלקוי בפנייתי ופיצתה אותי בזמן אוויר חינם. לאחר חודש בקבלתי את החשבון החודשי גיליתי כי חוייבתי על דמי מנוי על כל מכשיר בנפרד, דבר שלא היה צריך להיות לאחר שינוי החבילה. שוב התקשרתי והמתנתי בקו ושוב נאמר לי שאצטרך לחכות 5 ימים לקשרי לקוחות (והתרעתי בפניהם שזה לוקח יותר מ- 5 ימים ושלא יבטיחו סתם) עד שיחזרו אלי, לאחר שבוע התקשרתי לשאול מה קורה בנוגע לפנייתי ושוב הובטח לי לאחר התנצלויות חוזרות ונשנות שתוך 24 שעות יחזרו אלי, כך זה המשיך עוד יום ועוד יום בזמן שממשיכים להבטיח הבטחות חוזרות ונשנות שנשלחים מיילים למנהלים ושיחזרו אלי. עד לרגע זה, שבועיים מרגע פנייתי, לא חזרו אלי. זה מעצבן, מביש וחסר כל ערך, מאבד כבר כל טעם טוב, מבטיחים לך דברים ושוב דבר לא קורה.
אני מציין שוב שאני לקוח פרטי מכוון שלקוחות פרטיים בחברת מירס אינם זוכים להתייחסות.
עלבון סוג הנזק :
ברצוני להחזיר את המכשירים ולהפתר מהחוזה עם חברת מי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה - רכזת פעילות מח שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו". תגובה:
* ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה