פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא ניתן מידע ללקוח ועל זה רוצים לפגוע בהטבה שניתנה ללקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏31 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה ומספר חודשים קיניתי 2 מירסים
הנציג מכירה אישר לי דיבוריות ללא עלות לקח זמן עד שקיבלתי את האישור במחשבים של מירס ולא קיבלתי שובר ליד ביקשתי ואמרו שלא צריך כי יש את זה במחשב
היום 30/10/08 אני מתקשר לחברת מירס אני רוצה להתקין את הדיבוריות (לא השתמשתי במירסים ובמשך שנה + כי לא היה לי קליטה באיזור שעבדתי)
הם אומרים לי שובר זה 3 חודשים עכשיו אתה רוצה להתקין תשלם לנו 400*2 ש"ח פיצוי על זה ששמרנו לך את הדיבוריות אם אני הייתי יודע את זה שאחרי 3 חודשים השובר לא תקף הייתי לוקח אותם אחרי יום לא קיבלתי את השובר אז אני לא יכול לדעת את זה וגם לא אמרו לי את זה אף אחד מחברת מירס
כספי סוג הנזק :
לאשר ללא עלות את 2 הדיבוריות פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים ללקוח ולכם על פנייתכם ופועלים תמיד לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
תוקף השוברים הוארך עד ל1/1/09 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה