|
|
|
|
|
|
חיוב מופרז בגין גלישה באינטרנט |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום בהמשך לתלונה הקודמת שלי על ח-ן מופרז בחודש יולי( קיבלתי זיכוי50%) - לא בוצע שום תיקון בתקלה וכעת כל לקוח יכול לפעול לאותה בעיה כפי שאני נפלתי ,
מחלקת הנדסה לא טיפלה בתקלה , בעבר היה מקרה דומה בחברה והואנענה בחיוב - אבל אחי גרוע שעד היום הוא לא טופל
לא ברור איך נקבע 50%
אני מבקש זיכוי מלא והחזר הוצאות בגין מימון חשבון מופרז
(נאלצתי לקחת מסגרת בכרטיס מולטי-16% שנתי ) - אני מבקש החזר כסף מיידי לחשבון
תגובה של החברה אמורה להיות תוך 25 יום - אני קיבלתי תשובה לאחר חודשיים
ככל הנראה אני צריך לפנות לממונה על שוק הסוללר במשרד התקשורת על מנת לסדר את העיניין
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי מלא ותיקון תקלה טכנית, הצוות שער באתר על הגביה מופרזת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
איילת מכלוף, מחלקת פני |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים ללקוח ולכם על פנייתכם ופועלים תמיד לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|