פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מופרז בגין גלישה באינטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום בהמשך לתלונה הקודמת שלי על ח-ן מופרז בחודש יולי( קיבלתי זיכוי50%) - לא בוצע שום תיקון בתקלה וכעת כל לקוח יכול לפעול לאותה בעיה כפי שאני נפלתי ,
מחלקת הנדסה לא טיפלה בתקלה , בעבר היה מקרה דומה בחברה והואנענה בחיוב - אבל אחי גרוע שעד היום הוא לא טופל
לא ברור איך נקבע 50%
אני מבקש זיכוי מלא והחזר הוצאות בגין מימון חשבון מופרז
(נאלצתי לקחת מסגרת בכרטיס מולטי-16% שנתי ) - אני מבקש החזר כסף מיידי לחשבון
תגובה של החברה אמורה להיות תוך 25 יום - אני קיבלתי תשובה לאחר חודשיים
ככל הנראה אני צריך לפנות לממונה על שוק הסוללר במשרד התקשורת על מנת לסדר את העיניין
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא ותיקון תקלה טכנית, הצוות שער באתר על הגביה מופרזת פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים ללקוח ולכם על פנייתכם ופועלים תמיד לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה