פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי כספי נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר 2008, ניידי שני מכשירים מתוך שלושה לחברה אחרת (סלקום).
באותו מעמד ומאחר ויש לי עדיין התחייבות לחברת מירס, ביקשתי לשלם עבור דמי מנוי בלבד ולבטל את החיובים בגין "ווקי טוקי", על סך 8.58 ש"ח.
מספרי המנויים הם: 3711, 3733.
בחודשים מרץ ואפריל, פניתי לנציגת השירות בסניף אילת ולאחר שבררה עם מרכז השירות הראשי הודיעה לי הנציגה שאכן מגיע לי זיכוי, ואני אראה אותו בחשבונות הבאים.
למיותר לציין, שעד היום לא זוכיתי ועדיין ממשיכים לגבות ממני עבור "ווקי טוקי" שאינו בשימוש מחודש פברואר 2008.
טענתי היא, שהחל מחודש פברואר 2008 ועד היום אני אמור לשלם עבור דמי מנוי בלבד ולא בעבור "ווקי טוקי".
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה