|
|
|
|
|
|
מענה טלפוני זוועתי!!!!! |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לא משנה מתי - כתתקשר למירס בשביל כל דבר, הם ישאירו אותך לחכות על הקו בממוצע 30 דקות (במקרה הטוב).
בנוסף השירות שלהם בנוגע למקומות ללא קליטה טהטיפול בו זוועתי
|
עגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
איילת מכלוף, נציגת פני |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. |
תגובה: |
*ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|