פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה טלפוני זוועתי!!!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לא משנה מתי - כתתקשר למירס בשביל כל דבר, הם ישאירו אותך לחכות על הקו בממוצע 30 דקות (במקרה הטוב).
בנוסף השירות שלהם בנוגע למקומות ללא קליטה טהטיפול בו זוועתי
עגמת נפש סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, נציגת פני שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
*ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה