פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול שממתין 7 שנים רעות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
משנת 2006 ממתין לפתרון ע:י החברה בברור מול מוקד השרות נמסר שאין פתרון באופק...עברו כבר 3 שנים בלי קליטה למרות כל הבדיקות עוד אין למירס פתרון.להלן הרישום משנת 2006


שלום רב !
אני לקוח בחברה כ4-5 שנים ואני סובל מבעיות קליטה חמורות(כלומר חוסר קליטה) ברחוב שאני גר שמואל הנביא 15 במודעין, לצערי אחרי שדיברתי עם כמה וכמה נציגים של החברה שלחו לי מהחברה לבדוק שבאמת אין שירות הפתרון שהוצע לי הוא להמתין שיהיה אנטנה בסביבה אני ממתין כבר 3 שנים בלי קליטה!!!!!!!!!! אני מפסיד המון כתוצאה מהשירות הלקויי ואני מרגיש שאין תזוזה בכלל מצד החברה לטיפול בתקלה ,אין פתרון יעיל לבעייתי
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף, מחלקת פני שם ותפקיד:
כפי שעניתי בשבוע שעבר:
שלום, פניית הלקוח טופלה כבר בחודש ינואר 2008. אף על פי שהלקוח הוא מנוי צה"ל ועל כן צריך לקבל פתרונות כיסוי מחושן בלבד, נאותה חברתנו לספק ללקוח ערכה לעיבוי הכיסוי בביתו. נעשו נסיונות רבים לאתר הלקוח ללא הצלחה ועל כן נשלח אליו מכתב התשובה הבא: "בהמשך לפנייתך שבנדון, חברתנו אישרה לתת לך, כצעד שירותי בלבד, ערכה לעיבוי הכיסוי. על מנת לספק לך את הערכה, נעשו מצד חברתנו מאמצים רבים להשיגך, בהסתמך על פרטיך כפי שהם מעודכנים במערכת חברנו. לצערנו, חרף כל המאמצים, עד למועד מכתב זה, לא עלה בידינו להשיגך ולעדכן אותך בדבר האמור לעיל. לאור זאת, במידה שפנייתך עדיין רלבנטית, נשמח לעמוד לשירותך. כתובת מרכז השירות :______לוד – לב פסח **הלקוח יכול לפנות למוקד שרות הלקוחות לברור סטטוס פנייתו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה