פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר מירס לחו"ל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תוצרת הארץ כתובת:
תיאור הבעיה:
באוקטובר נסעתי לאיטליה ושבוע לפני כן, ניגשתי לחברת מירס וקיבלתי מכשיר אחר עם מספר אחר שתומך באיטליה. חילקתי את המספר החדש לכל מי שהיה צריך (עובדים, ספקים וכו'). הגעתי לאיטליה הדלקתי את המכשיר והוא לא "מצא רשת", מזל שלאישתי היה את הפלאפון שלה, צילצלנו למירס ניסינו לבדר את זה במשל 3 ימים ולא הצלחנו עד שהבינו במירס כי אי אפשר לחבר אותי לרשת.
לטלפון של אישתי לא עשינו תעריף מוזל היות וידענו שאני אהיה עם המכשיר שלי.
חזרתי לארץ - פניתי למירס וביקשתי מהם החזר כספי על השיחות מהמכשיר של אישתי שביניהם היו שיחות רבות למירס.
בתשובה מירס הודיעו כי הם מוכנים לזיכוי של 50 ש"ח ו100 דקות הנחת זמן אויר בחודש ל- 6 חודשים. אני לא רוצה את ההנחה, אני רוצה את הסכום של 356.80 ש"ח ללא זיכויים, סכום החשבונית מהמכשיר של אישתי.
כמו כן, מיותר לציין איזו עוגמת נפש נגרמה לי ולעסק שלי ששהייתי בחו"ל ללא המכשיר שלי.
כספי סוג הנזק :
החזר של 356.80 ישירות ולא הנחות בזמן אויר וכו' פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה