פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעוניינת להתנתק ממירס אך הם לא משתפים פעולה במתן אינפורמציה לגבי דמי יציאהi נושא התלונה:
מיארה מיכל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏14 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה התניידתי לחברת פלאפון כתוצאה משירות גרוע שקיבלתי ממירס

כמו כן קיבלתי הצעה טובה יותר ולכן החלטתי לעזוב את מירס ולעבור לפלאפון.

במשך כחודשיים רדפתי אחר ליזט סוכנת של מירס שתתן לנו מידע בנוגע לדמי יציאה אך כל פעם התחמקויות וכל מיני תירוצים וסיפורים חוזרים ונשנים אני אחזור אלייך , אני אבדוק לך, אני אסדר לך הכל.

אני אגיע עים המנהל שלי ועוד כל מיני סיפורים למיניהם בעוד אני ממשיכה לרדוף אחריה חברת מירס ממשיכה לגנוב כספים מהחשבון שלי (אלפי שקלים).

ביטלתי את הוראת הקבע ושלחתי עשרות מכתבים למירס בפקס ,

התקשרתי לשירות הלקוחות כ 124 פעמים ( כל השיחות מתועדות ) אך כלום

אף אחד לם מתייחס ואני ממשיכה לשלם על 14 מכשירים שאין לי שימוש בהם

פניתי לעורך דין ושוב שלחנו מכתבים אשר מבקשים ומתחננים שישלחו לנו

פירוט דמי יציאה אך כלום.

ניגשנו לתחנה נואשים אך גם בתחנה סירבו לתת לנו מסמכי יציאה ופירוט מדויק

של דמי היציאה ממירס.

אתמול בתאריך 21/12/08 שוב הייתי בתחנה אך הנציג לא ידע לתת לי מענה ושוב

קישר אותי עם ליזט הסוכנת חסרת האחריות שבגללה הגיע כל המצב הזה.

ומה גברת ליזט ניסתה לעשות? לשכנע אותי להתחייב חזרה למירס ללא מכשירים פשוט להתחייב ל24 חודשים נוספים (קומבינה היא קוראת לזה)

פשוט ביזיון אני מתכוונת ללכת עד הסוף , עם צריך גם לתקשורת הרחבה עד

אשר ימצא לי פתרון הולם לביזיון שנגרם לי .
כספי סוג הנזק :
מעוניינת שנציג בכיר מחברת מירס ייצור עימי קשר פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
פניית הלקוחה טופלה מולה במישרין. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה