פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיסקה לא כשרה בעיית קליטה ושרות לקוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לך הנני לקוחה אשר מנויה לחב' שלכם בעקבות כך שבעלי בצבא קבע ולכן החלטתי לפני כשנתיים וחצי להימנות על לקוחותיכם בשל היותכם החב' שזכתה במכרז עם צה"ל (ראוי לציין שלפניכם הייתי מנויה בחב' פלאפון שהיא בין הגדולות בשוק הניידים ומעולם לא קיבלתי שרות לקוי והייתי מאוד מרוצה גם מבחינת קליטה וגם מבחינה שרותית).
עליי לציין שמאז והחלטתי להיות לקוחה שלכם הבעיות לא מפסיקות אם זה בשירות הלקוי וגם זה (בלשון המעטה) בסניף עפולה ואם זה מבחינת קליטה במקום מגורי ובעבודתי וניתן לבדוק זאת ואתם אף מודעים לכך על כל אלה התלוננתי מס' פעמים לא מועט וכל הזמן נפלתי בין הכיסאות עם נציגים בעלי אוזניים לא קשובות, בעקבות עסקה שעשיתי לפני כחודשיים בה רכשתי פל' חדש הגיעו מים עד נפש והחלטתי להגיש תלונה זו במקום הרם ביותר וזה כמובן אליך מנכ"ל החברה בתקווה שפה אמצא מזור לכל בעיותיי וינסה באמת לפתור אותן.
ב- 24/09/08 הגיע לביתי נציג מכירות בשם פלקסון בני יש לציין שהנ"ל היה אדיב למעט נקודה מאוד חשובה שאם במעמד הזה בביתי הייתי יודעת את התשובה כפי שאני יודעת אותה היום לא הייתי מבצעת את העסקה הזו אלא אולי ב-06/09 לכשתיגמר לי החבילה הראשונה.
בני התקבל על ידי בביתי בסבר פנים יפות ולא עלה בדעתי כי אסתבך בצורה כזו בגלל תשובה מוטעית שקיבלתי כששאלתי לגבי הטל' השני 057-7510228 האם ההטבות שעד כה קיבלתי ז"א הזיכויים יישארו ויופיעו בכל חודש בחשבונית הנ"ל אמר לי שכן ומה שצריך זה להוציא שיחה בת שנייה כל חודש ב- 21 לחודש כשנסגרת חש' ואז כל ההטבות נשארות כולל הזיכוי שקיבלתי (יש לציין שגם בטל' בדקתי זאת עם נציגה וזה מה שנאמר לי) הנ"ל בני ידע שאין אני הולכת לדבר מהטלפון הזה שכן שאלתי אותו איך אני מבטלת את הביטוח כי הטלפון ישאר במגירה בביתי ואולי בעוד שנה כשבני יעלה לכיתה א' אולי אתן לו אותו עד אז יהיה הטלפון ללא כל שימוש במילים אלו מילה במילה נאמרו הדברים אך הנ"ל גם לאור כל זאת לא טרח להזכיר כי הטבת הזיכוי לא תינתן לי. בתמימותי חשבתי כי הזיכוי החודשי ניתן לי עבור טלפון של חב' פלאפון שנתתי בשנת 2006 לנציגת מכירות בשם שרית אותו רכשתי במו כספי ואף בחשבוניות החודשיות מופיע כי הזיכוי הינו בגין מכשיר (ולא בגין דקות) לא עלה בדעתי מעולם שזה היה עבור דקות שדיברתי וגם בשבוע שעבר כשדיברתי עם נציג ב-*166 בשם גידי וניתן לבדוק זאת כי השיחות מוקלטות אמר כששאלתי מדוע קיבלתי זיכוי - כי זה היה בגין מכשיר שמסרתי ורק במשך השיחה אמר שיחדד את עצמו ורוצה לבדוק ולאחר מכן טען כי שגה וזה בעצם עבור דקות שדיברתי אז על אחת כמה וכמה שאם נציג שלכם טועה מי אני שלא ובטח כשבחש' רשום זיכוי בגין מכשיר ולא בגין שיחות ואלו הן מילים שניתן ליפול בהן.
אבל אדון בני היה צריך להיות מספיק ישר ולהאיר את עיניי ועם כל זאת שעמדה מול עיניו העיסקה ממנה מקבל אחוזים יש גם דרך לביצוע עיסקה כשרה ואם היה מציין את זאת לא הייתי חותמת על שום עיסקה, שכן כיום אני משלמת גם על הקו 15.90 ₪ וגם בכרטיס האשראי כמעט 50 ₪ מבלי לדבר וזיכוי מאומה לפיכך אבקש לטפל בפנייתי בדחיפות וישנם שני פתרונות או להמשיך ולזכותי בגין הטלפון הישן או לבטל את כל העסקה ואחזיר לכם את הטלפון שרכשתי אציין שגם בנושא איכויות קליטה ישנה בעייה גם בעלי בבסיסו חסר קליטה וזאת גם הסיבה העיקרית לשמה החלטתי לרכוש מכשיר חדש אשר הובטח כי איכות הקליטה משופרת בו.
אוסיף כי לפני כשבוע וחצי דיברתי גם עם מנהלו של בני בשם אייל אך הנ"ל לא סייע לי וגם לקח המון זמן עד שחזר אליי אחרי אין ספור פניות וסיים את השיחה בלא מענה ראוי.
לגבי השירות בעפולה – לפני כ- 5 חודשים פניתי לס. בעפולה שקרוב למקום מגוריי לנציגה בשם איילת שגם עשתה לי "טובה" שקיבלה אותי אחרי 20 דק' המתנה כי היתה צריכה לצאת להפסקה ולהשאיר נציגה אחת לטיפול בלקוחות לאחר דין ודברים הנ"ל החליטה לקום ומשקמה שאלתי מה תפקידה טענה שהיא המנהלת ברגע זה בסניף ואין מנהל וגם לא רצתה לתת לי את שמו קמה ממקומה והשאירה אותי המומה בכיסאי, ירדתי לקומה הראשונה ושאלתי שם בחורה בשם חן מי המנהל יש לציין שהנ"ל הייתה אדיבה מאוד דבר שראוי להערכה במקום מאוד לא סימפטי כזה וזו לא פעם ראשונה שאני נכווית משרות כזה שם, נתנה לי כרטיס ביקור ורשמה את שם המנהל אהוד ברנד ואמרה לי להתקשר ל- *166 ולבקש מהם שיחזור אליי מאז ועד היום לא הואיל בטובו לחזור למרות פעמים רבות שהתקשרתי לבדוק מדוע לא שב אליי וגם את זה ניתן לבדוק עד שהתייאשתי.
לפיכך לאור כל הבעיות המרובות שנוצרו אבקש את טיפולך האישי וכן יצירת קשר טלפוני עימי כדי שאדע שסוף כל סוף אמצא מענה הולם איני לקוחה בעייתית ומעולם לא חזרו לי חיובים כספיים או כל דבר אחר מדוע צריכה אני להרגיש את אוזלת היד בטיפול רב שנים לדעתי אף אחד לא יודע ממש מה קורה בסניפים שלכם והגיע הזמן לעשות בדק בית אם הייתי יושבת ומקליטה את התלונות של כל הלקוחות שנמצאים עימי בכל פעם בעפולה אולי היה לך שמץ של מושג מה פירוש המילה זלזול בלקוח, מחכה לתשובה מהירה ועניינית ומודה לך מראש על הטיפול.

כספי סוג הנזק :
המשך זיכוי עבור מכשיר ישן/ביטול עיסקה עבור מכשיר חדש וכן פתרון הולם לקליטה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
פנייתה של הלקוחה טופלה מולה במישרין, אנו מודים לכם וללקוחה על הפניה ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה