פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מתמשך בגין שימוש בשירות נווט קולי ללא הסכמתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במאי 2006 נכנסתי באופן חד פעמי לנווט הקולי במכשיר המירס שלי (אני הכרתי שאני מחוייב על חודש שימוש גם אם נכנסתי פעם אחת במהלך החודש).הכניסה לנווט הקולי במכשיר הינה ללא שום הודעה מקדימה או מידע כלשהוא.
לאחרונה הסתבר לי שמאז מאי 2006 ועד היום (כשנתיים וחצי) אני משלם על שירות נווט קולי שלא השתמשתי בו כלל. ומדוע לא ראיתי את החיוב עד היום - כיוון שהמעביד שלי משתתף בחשבונית וחברת מירס החליטה שרירותית להוריד את השתתפות המעביד מעלות הנווט הקולי בחשבונית במקום להוריד אותו מהתשלום הכולל.
זיכוי כספי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
עם הרישום לשירות הנווט הקולי, נדרש הלקוח לאשר, באמצעות לחיצה על מקש במכשיר, כי הוא מסכים לתנאי השירות המופיעים בפניו. במסגרת ההודעה המופיעה על צג המכשיר, מצוין מפורשות סכום החיוב החודשי אותו יידרש לשלם.
תנאי השירות מופיעים גם באתר החברה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה