פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות בלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד י"ח שבט תשס"ט 12/02/02
לכבוד אתר תלונה.
שלום וברכה!
מאחר וחברת מירס עד היום 12/02/02 לא נענתה לפניותיי ורק ביום חמישי הקודם 05/02/09, דהיינו שלושה ימים לאחר ששלחתי את הפקס השני הם התקשרו להודיע שהוא יתקבל, ומאחר ועד היום הם לא התקשרו לגבי הפקס הזה ששלחתי (שלישי במספר-ששלחתי כמה דקות לפני קבלת הטלפון מהם) אני פונה אליך בבקשת עזרה - להלן העתק מכתב ששלחתי להם (גם בדואר רשום-אם תבקש אפקסס צילום), תודה רבה, דוד קליגר - 052-7652277, לא לפרסם את שמי בשו"פ.
1
בס"ד י"א שבט תשס"ט 05/02/09

לכבוד
חברת מירס
מחלקת פניות הציבור

שלום וברכה!


לפני שבוע וחצי וגם שלשום שלחתי לכם מכתב זה לפקס 0577-616161, אך כנראה "המערכות המאוד מתקדמות שלכם" משום מה לא קלטו אותו (יש לי אישור שהפקס נשלח) ולכן אני שולח אותו בשלישית בצירוף הודעה קטנה עם הרבה עצבים, כעס ותסכול:
מאחר ואני אדם הגון עדיין לא שלחתי את ההעתק למכותבים למטה, אך אם לא אקבל תשובות לכל שאלותי החדשות והישנות תוך שלושה ימים מיום שליחת פקס זה - היינו גג יום ראשון הקרוב 08/02/09, אני מודיע לכם שאני אגש לתחנת שירות והנציג שאני אפגוש אותו יהיה פשוט מסכן, וגם המכותבים יקבלו גם יקבלו העתק ואף אפנה על כך למשרד התקשורת והמועצה לצרכנות, ללא כל קשר לזה שגם אתנתק מכם ואגיש תביעה שכידוע לכל דרדק שהחוק אומר שניתן להגיש תביעה ללא הוכחת נזק עד 10,000 ₪, אני אשמח לקבל מכם סכום זה, מה גם שלאחר בירור עם עו"ד יש לי מספיק קייס, ואני בטוח שאצליח.

להלן תוכן המכתב שנשלח - עם תיקונים אקטואליים שנודעו לאחר מס' שיחות ובירורים במשך השבוע:

בתאריך 14/05/09 סגרתי איתכם עסקה והתחברתי אליכם בתור לקוח של משפ' עובדי מירס (גיסי עובד אצלכם), קניתי 11 מכשירים מסוג 335i, כשלמפרע הקניה התבררה כטעות פטאלית מאחר והמכשירים הנ"ל בעייתיים מאוד בכך שהם מתחממים מאוד ואף פעמים רבות המקשים אינם מגיבים כלל ועוד ועוד..., וזו בעיה נפוצה) ולא של מכשיר מסוים (בדקתי זאת - ואף אפשר להגיש על כך תביעה ייצוגית), אך נאלצתי להשלים עם זה למרות שעד היום אני ממש סובל מכך ואז זה היה "המכשיר הכי טוב"...
אחת מבני משפחתי (במקרה זאת אימי-שדרכָּה יוצא הכסף אליכם) מרגע שראתה את המכשיר לא היתה מעוניינת בו ואמרה שהיא רוצה רק מכשיר מתקפל (כמו שהיה לה עד אז), לאחר בדיקה וחיפוש מעמיק מצאנו עבורה באחד ממחסני מירס מכשיר 690i שהיה נראה הכי מתאים לִגברת אך מכיוון שזה היה מכשיר שבקושי נמכר לא היה אותו במלאי התצוגה רק במחסן הזמנו אותו עפ"י תמונה בלבד ומשהגיע המכשיר חשכו עינינו למראה גדלו ומשקלו.

מאחר ובאותה תקופה אחי התחתן והיו הרבה סידורים ובלגן עניין הפלאפון נדחק הצידה ולא טופל ולאחר מכן כשניסיתי לטפל בנסיון איכשהו להחליף/לשדרג וכדו' - נציגי מירס דאגו ודואגים במשך כ-5 חודשים ללא כל סיבה מוצדקת למרוח אותי בכל מיני צורות ואופנים, מבטיחים כל מיני הבטחות ומשנים אותם מרגע לרגע, אומרים שיחזרו אלי וכדו' - ובינתיים המכשיר שוכב ארוז הרמטית באריזתו המקורית כאבן שאין לה הופכין כשהלקוח כלל לא נוייד כשאר הלקוחות ומי שמפסיד כאן זה חברת מירס - כי מדובר בלקוח שהחשבון שלו הוא כ-130 ₪ לחודש בסלקום. המשך בעמוד הבא
2
מאחר וראיתי שאני נחשב בעיניכם כקליפת השום וכל יחסכם אלי מסתיים כאל קיר חשבתי לפני כחודש (בחנוכה) שאני פשוט אקנה את המכשיר הכשר החדש 576i, אשלם דמי מנוי כ-10 ₪ שזה המחיר למשפחות מירס נעשה ניוד ואקבל את הטבות הניוד וכו' ונגמור את הסיוט לפחות בכל מה שקשור למכשיר הזה, ואז מתברר שהמכשיר כלל אינו רשום אצלכם, וגם מתברר שניתקתם את המכשיר הקודם ה-335i, ואז הודעתי לפקידות איריס וריקי שאיני מעוניין בשום אופן שיחברו את ה-690i היא בכל זאת ביקשה ממני את המספר הסריאלי שלו ואני אמרתי שאני מוכן לתת אותו בתנאי שיחתמו לי על טופס שלא יחברו אותי כי אין לי צורך בו, כמובן שבקשתי לא נענתה, איכשהו השגתם את הסריאל וחיברתם, ולא רק זה אף חייבתם אותי על שירות משולב ללא שביקשתי שזאת חוצפה בפני עצמה.
לפי מה שנאמר לי ברכישה של המכשיר אני אמור לשלם עליו 19.9 ₪ על המכשיר (שזה עצמו סכום מופרז עבור מכשיר דפוק כזה-שסוכן מירס הודה בפני על דפיקותו) + 9.9 ₪ דמי מנוי, וברוב חוצפתכם חוייבתי 4 חודשים דמי מנוי בסך 13.76 ₪ ולא כפי שנאמר, עובדה שמצדיקה את טענותיי היא שברגע שחיברתם אותי ללא רשות חוייבתי סך 9.32 ₪ דמי מנוי, ובאותה חשבונית (20/12/08-20/01/09) אף לקחתם ממני ללא בושה על שירות משולב דהיינו ביטוח ללא שביקשתי כלל???.... (ולא מקובלת עלי הטענה המגוחכת של אייל שלכל חיבור של מכשיר מיד מחייבים על ביטוח - כי עם כל הכבוד יש לי עוד 10 מכשירים שהם קצת יותר טובים מהזבל הזה ועל אף אחד מהם לא עשיתי ביטוח) - חשוב לציין שלא קיבלתי שום טופס עד היום בכל מה שקשור להחלפה של מכשיר זה ואף בתעודת המשלוח מצויין non document.
(את ה-690i אני כבר מפרסם מזה תקופה באינטרנט ובעיתונות ואין כל פונה לקנותו ואפי' לא במחיר מוזל).
במהלך השיחות אז שוחחתי גם עם נציגה בשם עדי שהבטיחה שתחזור אלי ותטפל בי אך התאכזבתי קשות...

משיחות ארוכות של טחינת מים וריקות מתוכן שקיימתי אז עם נציגתכם ריקי היא אמרה שאני אמור לקבל טלפון מאבי דוויז'ינסקי - אני ממתין לכך כבר כמעט חודש, (בשיחה שקיימתי השבוע נאמר לי שהמקרה עבר לטיפולו ה"מסור" של גדעון מובשוביץ) אך נראה לי שאני יכול להמתין עוד זמן רב לטלפון המיוחל ולכן אני פונה אליכם בבקשה שתעזרו לי לסגור את העניין הזה בהקדם, כי הסיפור הזה כבר מתחיל להרגיז אותי יותר מידי, אני מרגיש מרומה ומנוצל עם טעם מר בפה ומתכנן לעזוב את מירס - בסלקום ישמחו לקבל אותי חזרה..

עניינים נוסף:
ביום ב' 02/02/09 - עשיתי דרך האינטרנט בדיקת עומק בחשבוניות (מאחר ואני אדם חרדי אין לי אינטרנט ורק כעת התאפשר לי הדבר) וגיליתי מס' חיובים שונים ומשונים וכן אי קיום הטבות המגיעות לי וכדלהלן:
1.) אני קיבלתי שני הטבות - א.) 50 דק' לכל הרשתות. ב.) 50 דק' לרשת מירס מהקו השני.
משיחה עם נציגי מירס נטען כי ההטבות התחילו מה-20/07/08, לפי טענה זו קשה לי מדוע בקו או שניים בחשבונית שנסגרה ב-20/07/08 כן מופיעה ההטבה וברובם לא?, כך שהדברים ממש לא נכונים.
כמו"כ מתברר שעל המספר 052-7653370, משום מה ובחוצפה כפולה ומכופלת לא הותקנה ההטבה כלל עד היום.... מדוע?

המשך בעמוד הבא
3
2.) חוייבתי מספר פעמים על דברים שמעולם לא השתמשתי כגון push to message, ועל לחצן איתור, גם אני וגם שאר הלקוחות מוכנים להישבע על כך בכל צורה שהיא, שהם מעולם לא השתמשו או ביקשו להתחבר לשירותים אלו (למעט פעם אחת שאני עצמי החברתי כי היה מבצע push to message (באוקטובר) אך ממש לאחר שניות ראיתי שזה לא משתלם וניתקתי מיד את האופציה, וכשהתקשרתי למחות על כך נאמר לי תשמע...אתה כן לחצת...כן ביקשת.... ואני מודיע לכם מפורשות אף אחד, אבל אחד לא התחבר או ביקש.
ממה שאני ראיתי בחשבונית (20/09/08-20/10/08) אני אף רואה שטענותיי מוצדקות ואתם משחקים לי עם החשבונית ולהלן השאלות, ההסבר, הדוגמא וההוכחה:

התשלום הקבוע שלי לחודש הוא 13.76 ₪, מדוע זה 9.25 ₪ ?
החיוב על ה-push to message הוא 4.51 ₪, סכום מצחיק לכשעצמו כשבשאר החשבוניות הוא עומד על 6.80 ₪ ?
בחישוב פשוט שעושים רואים ששניהם יחדיו יוצרים את סכום דמי המנוי 13.76 ₪, כך שרואים שאתם משחקים ועושים מה שאתם רוצים ומחייבים מה שאתם חושבים, ומבחינת בית המשפט אתם כאן בצרות צרורות....




3.) מאחר והקו 05731-17021 הצטרף מאוחר יותר הוא לא קיבל את ההטבה של הקו השני כמו כולם לשנה אלא רק לשלושה חודשים (כשאני לתומי חושב שלאחר זמן זה הקו מתבטל), את ההטבה השניה ואת הטבת הניוד הוא קיבל כמו כולם, ומכיוון שהמספר שניידתי אליכם היה מספר שלא היה לי הכי נוח אז ביקשתי שהוא יוגדר כקו 2 והמס' מירס יוגדר כקו 1.
ועכשיו לבעיות שלא חלמתי עליהם:
בחשבונית של חודש הופיע לי פתאום חיוב של 7.8 ₪ על הקו השני, כשהתקשרתי לברר נאמר לי ברוב חוצפה שהאחריות נופלת עלי להודיע שאיני מעוניין בקו ולבטלו (דבר שלא נאמר מראש ולא ידעתיו), כשחשבתי לבטלו מתברר שזה א"א - כי לא ייתכן שעכשיו לאחר חצי שנה של שימוש במספר אני אצטרך להודיע לכל חברי על שינוי המספר, כמו"כ אני אפסיד את ההטבה לכל הרשתות - בקיצור אני אשאר קרח מכאן ומכאן ולא לשם כך עברתי למירס - ובטוחני שעם קצת רצון טוב ניתן לפתור גם ענין זה.
כמו"כ בחשבונית (20/08/08-20/09/08) מופיע הטבת קו שני בסך 1.82 ₪, ובחשבונית (20/09/08-20/10/08) מופיע הטבת קו שני בסך 7.80 ₪, ובחשבונית (20/10/08-20/11/08) זה כבר מופיע בתור חיוב של 7.80 ₪, ושאלותיי הן - מדוע הזיגזג הזה בחשבוניות? ואם זה ניתן לשלושה חודשים זה גם היה אמור להופיע בעוד חשבונית אחת לפחות ועל סכום שווה ולא בסכומים שונים.

המשך בעמוד הבא
4
מבחינתי יש פתרון אחד לכל הסיפור המכוער הזה והוא:
שדרוג כל המכשירים וללא תשלום נוסף למכשיר הכשר החדש 576i (במהלך השיחות קיבלתי מריקי אישור לשדרוג למכשירים לא כשרים ואיני מבין מדוע רק ללא כשרים-לא היתה לה תשובה לשאלתי), והחלפת התוכנית לחלק מה
כל המוזכרים ברשימה סוג הנזק :
מצויין בסוף התלונה בפרוטרוט פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
שלום,
ראשית תודה על פנייתכם. שנית, זמני החזרה של פניות הציבור הוסברו ללקוח. כמו כן בשיחה של פניות הציבור עם הלקוח הוסבר ללקוח אופן הטיפול וקיבל תשובות והסברים לטענותיו.
פנייתו של הלקוח ממשיכה להיות מטופלת ואנחנו נמצאים בקשר מולו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה