פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטכנאי עזב את נקודת השירות לפני הזמן שהיה אמור להיות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
כאן בבית שמש יש רק נקודת שירות אחת והטכנאי פעם בשבוע (! ) התקשרתי היום בשעה 12:00 למוקד השירות 1800057057 ואמרו לי שהטכנאי נמצא עד 12:30 - מצויין! אני רץ ומגיע ב 12:15 והטכנאי ברכב שלו ; אמר לי "שהשירות עד 12:00 וטעו במספר הנ"ל שציינתי ושמצטער." כמובן שלא טעו אלא שהטכנאי החליט משום מה לעזוב לפני הזמן . עכשיו אצטרך היום ללכת לירושלים לתיקון המכשיר (חשוב לציין שהתלונה הנ"ל נוגע רק אל הטכנאי הנ"ל ולא לאנשי החנות שאין לי נסיון איתם)

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים ללקוח ולכם על פנייתכם ופועלים תמיד לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה