|
|
|
|
|
|
הטכנאי עזב את נקודת השירות לפני הזמן שהיה אמור להיות |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כאן בבית שמש יש רק נקודת שירות אחת והטכנאי פעם בשבוע (! ) התקשרתי היום בשעה 12:00 למוקד השירות 1800057057 ואמרו לי שהטכנאי נמצא עד 12:30 - מצויין! אני רץ ומגיע ב 12:15 והטכנאי ברכב שלו ; אמר לי "שהשירות עד 12:00 וטעו במספר הנ"ל שציינתי ושמצטער." כמובן שלא טעו אלא שהטכנאי החליט משום מה לעזוב לפני הזמן . עכשיו אצטרך היום ללכת לירושלים לתיקון המכשיר (חשוב לציין שהתלונה הנ"ל נוגע רק אל הטכנאי הנ"ל ולא לאנשי החנות שאין לי נסיון איתם)
|
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
איילת מכלוף מחלקת פניו |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים ללקוח ולכם על פנייתכם ופועלים תמיד לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|