פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ושקרים של חברת מירס. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פרטי המקרה: לאחר שהתחברתי, במסלול של 10 ש"ח לחודש, 0.42 אגו' לדקה. + מכשיר מוטורולה 19.90 לחודש.
כבר בימים הראשונים היתה תקלה בטלפון, רעש מתכתי. החלפתי את הטלפון לאחר שהתעללו בי הלוך ושוב(יתקשרו אליך עוד 3 ימי עסקים, הוא בחו"ל עוד יומיים, הנה ממש עוד יומיים וכך עברו להם כשבועיים)
בהמשך יש לי בעיות בטלפון הצד השני לא שומע אותי ברור, השיחה נשמעת "מה" "תגביה קול" "אל תתקשר אליי מהטלפון הזה" אפילו אשתי כועסת עליי שאני מתקשר אליה מהטלפון הזה.
מהיום שאני התלונני עליהם. התשובה השגורה בפיהם היתה "זו לא בעיה שלנו אלא של החברות האחרות"
אני: יש לי רעש מתכתי בטלפון, צורם כמו 2 מזלגות.
מירס: זה תקין,
אני: אבל בחברות אחרות אני לא שומע כך,
מירס: יש בעיה בחברות אחרות, כנראה משהו תקול אצלם.
אני: אז תהרסו לי את הטלפון כמו של אורנג וסלקום ופלאפון, אני רוצה לשמוע לא טוב כמו שלהם. בלי חריקות,
מעניין שאותה תשובה קיבלתי גם בשירות תיקונים.
בעתיד התקשרתי בגלל זמן ההמתנה המאוד קצר עד שאני מצליח להרים את השפופרת.
אני:האם אפשר להאריך את הזמן? אנ לא מספיק להרים את השפופרת (7 צלצולים)
מירס: לא
אני: אבל בסלולארי השני שלי יש לי זמן יותר ארוך.
מירס: כנראה שיש בחברה השניה משהו תקול, אצלינו זה בסדר.
אני: אז אני רוצה את שתתקלו לי את הטלפון , אני לא רוצה טלפון תקין, שצרע איתי, אני רוצה טלפון תקול.
למותר לציין שאותה תשובה שלחברה אחרת, יש תקלה ושלנו תקין היתה לכל נציגה.
אגב אני עדיין מחכה לפקס שהבטיחו לי כדי שאצא מהחברה. עברו יומיים, (כשהבטיחה ששולחת לי עוד הרגע.
הייתה עוד שיחה מיוחדת עם נציג תמיכה טכני.
אני: שלום יש לי בעיה בטלפון הצד השני לא שומע טוב..
מירס: טוב , מה הבעיה.
אני: יש לי בעיה בטלפון יש קיטועים לצד השני
מירס: רגע אני לא מבין, אתה רוצה לרכוש קו חדש?
אני:יש לי בעיה בטלפון יש קיטועים לצד השני.
מירס רגע אני לא מבין, אתה מתלונן שהאנטנה שבורה. (או משהו בסגנון הזה, למשך 6-7 פעמים.)
מירס: אה בסדר, לקוח שמתלונן על בעיה אני צריך להציע לו 60 דקות מתנה , אני מבין את הבעיה שאתה נמצא בה אני רוצה לתת לך 60 דקות על עוגמת נפש. (נשבע לכם הוא קורא לי מהמחשב, מה שהוא צריך להגיד לי).
אני: אבל יש לי בעיה תפתרו לי את הבעיה. אני לא רוצה 60 דקות אני רוצה פיתרון.
בגלל השירות הגרוע, בגלל היחס המזלזל בגלל מיליון דברים, וטלפון תקול, ובגלל שביום חמישי אמרו שיתקשר אליי מנהל תמיכה כלשהו תוך 2 ימי עסקים, והיום סוף יום שלישי, ואני בספק אם הוא יתקשר, אני רוצה לצאת ממירס.
הבעייה היא שהם מאיימים עליי על חיוב קנס בסך של כ 1500 ש"ח ועוד כ 500 ש"ח על הטלפון.
בעצם זו לא בעיה. אני אפנה לביהמ"ש לתביעות קטנות, ונטפל בהם, כמו שמטפלים בעברייני צרכנות אמיתיים.
בכל מצב מירס, אם תפתרו את הבעיה אני מוכן לשכוח את מה שקרה.
אע"פ שלפי דעתי כששואלים אותי מה זה שירות גרוע. אני לא יכול לאמר חברת מירס. נתקלתי בהרבה שירותים גרועים, אבל אתם!!! הגרועים שבגרועים.
אגב קראתי מספר פסקי דין נגד חברת מירס עם בעייה הדומה לשלי. ורוב הפעמים הלקוח ניצח.
כי השופט מבין, ויש לי גם הוכחות , שהצדק עם הלקוח.
אני רוצה טלפון שאני יכול לדבר איתו.

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
תלונתו של הלקוח טופלה מול מנהל תחנת השרות לשביעות רצונו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה