פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי סגירת טיפול שעלה לי ביוקר... נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ3 חודישם ניגשתי לסניף בבש לצורך העברת בעלות והורדת דמש למינימום הנציגה הסבירה לי כי לא ניתן להוריד דמש עד שתהליך העברת בעלות לא ייסתים כמו כן הבטיחה לחזור אליי(בתור הבעלים של המכשיר) תוך שבוע אליי לא חזרה מעולם ניגשתי אחרי שבועיים לסניף בראש"צ שם הבטיחו כי אני יזוכה על החשבונית מאחר ולא יצאו שיחות מהמכשירים וכי הנציגה מב"ש תחזור אליי.. שוב מעולם לא חזרה ושוב ניגשתי לתחנת השיקרות שם שוחחו עם מנהלת של הנציגה וזו בחרה להאשים אותי שלא דאגתי לשנות מסלול?!! לאורך כל הדרך קיבלתי יחס מזלזל וניפנוף מצד הנצגים "יפנו אלייך" יתקשרו אלייך" והבטיחו דברים שמעולם לא קרו! כל מבוקשי כרגע הוא לשלם לכם את עמלות היציאה מ3 המכשירים ולסיים איתכם את הרומן !!!
כספי סוג הנזק :
זיכוי של 2400 שח עבור 3 חשובניות שנסגרו מבלי שיצאו שיחות מהמכשיר פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
בהמשך לתלונת הלקוחה ניסינו ליצור עימה קשר מספר פעמים ללא הצלחה.
נא הנחו הלקוחה להגיע אל מרכז השרות של חברתנו להמשך הטיפול.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה