פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנאים גרועים ויחס מחפיר מזלזל ומעליב ללקוח עיסקי מירס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה אזוה"ת חדש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לא פעם היו תקלות עם מירס שמתישות אותך וגוזלות אנרגיה. ואני בתור מנה"ח של החברה יורקת דם בשביל הסוכנים שלי, המנהלים, והעובדים שמחזיקיןם מירס ולא מרוצים, מקבלת ים תלונות ומפרפרת לרצות את כולם בשביל חברת מירס, שהחיובים גבוהים אין יחס אין שרות אין קיום הטבות מסלולים גבוהים אין סוכן אישי, וכל בעיה שצצה מחכים ימים בטלפונים ולבסוף אין פיתרון.
השיא היה שתיאמתי למנכ"ל התקנה לדיבורית לרכב חדש (שבועות עד שתיאמו מועד, ויחס מחפיר !!!) המנכל הגיע בזמן חיכה ואף אחד לא התייחס אליו, שאל שאלות לגבי סוגי הדיבריות התשובות שניתנו לא היו מיקצועיות וחסרות, לבסוף שהחליט על בלוטוס לרכב, ביקשו ממני בטלפון (הפקידה הזוטרה ) אישור בפקס שהמנכ"ל יוכל לבצע התקנה !!!! אני בהלם! יחס מזלזל כהרגלכם.
לא פלא שהמנכ"ל יצא מכם נסער ללא התקנה כמובן , שפניו מועדות לסלקום .
תתבישו לכם ! גם מסלולים יקרים! גם תעריפים גבוהים ! גם בעיות קליטה וגם יחס מחפיר באופן שיטתי ! פשוט לא יודעים לעבוד !!!
עלבון, בזבוז זמן, ועוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול יסודי ואישי ל חברה לכל 13 המנויים . פיצוי ומזעור נזקים מיידי !! פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
פניית הלקוחה טופלה מולה במישרין.אנו מודים לכם וללקוחה על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה