פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס של שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שרות לקוחות מירס כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.2 התקשרתי למוקד שירות לקוחות בגלל בעיה קטנה ומאז נמשך טרטור עד היום תאריך 13.3 שבדרך עברתי עלבונות של נציגת שירות לקוחות שקראה לי אפס ולאחר שבוע שהגעתי לאותה נציגה היא אמרה לי שבתור עונש על זה שהתלוננתי עליה אני עכשיו יחכה שעה בהמתנה וחשוב לציין שכל פעם שביקשתי לדבר עם מנהל צריך לחכות 24 שעות וגם אחרי 24 שעות לא היו חוזרים אני הייתי צריך להתקשר שוב כי הם לא חוזרים ללקוחות כאשר ביקשתי פיצוי עשו לי כזה בלאגן עד שקיבלתי היום פיצוי שלפי דעתי הוא לא מגיע לחצי מהעוגמת נפש שעברתי נתנו לי ספיריט לשנה חינם חשוב לציין ששני אוזניות בלוטוס שהובטחו לי במעמד הקניה על ידי הסוכן אורן אילוז עוד לא קיבלתי כבר במשך 3 חודשים לטיפולכם המהיר תודה כמו כן אני יכול לשלוח לכם פקס ששלחתי למנכל מירס והטיפול שקיבלתי על ידיו על כל השתלשלות האירועים היה עגום
עלבון ו סוג הנזק :
אני קוצה את הספיריט חינם לגמרי ואת שני אוזניות הבלוטוס שהובטחו לי במעמד הקנייה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתך הנני להשיבך כדלקמן:
1.בבדיקה שנערכה לא מצאנו כל תיעוד לטענת הלקוח לפיה נציגת חברתנו דיברה אליו בחוסר נימוס. ככלל, נציגי חברתנו מודרכים להשיב באדיבות, בסבלנות ובמקצועיות לפניות של לקוחות החברה.
2.מכל מקום, מטעמים שירותיים, הוצעה ללקוח הטבה לפיה יהיה זכאי לרכוש מכשיר ספיריט לרכב, בהנחה, ללא עלות שוטפת למשך תקופה של 12 חודשים.
3.נשמח לסייע בכל שאלה ו/או הבהרה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה