פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שערורתי ללא סיבה וללא התראה נושא התלונה:
מילר תמר שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני השתחררתי משירות קבע בדצמבר 2007, תוך כדי שירותי בקבע הצבא נתן לי מכשיר מירס. עם שחרורי מהצבא לא החזרתי את מכשיר המירס שהיה ברשותי מפני שהוחלף במהלך השירות עם קצינה אחרת והמכשיר לא היה המכשיר המקורי ומירס לא היו מוכנים לקבלו.
עכשיו- יותר משנה אחרי מירס שלחו לי מכתב גבייה ע"ש 1500 ש"ח כקנס. שבוע לפני המכתב הלכתי למרכז השירות של מירס ע"מ לברר האם אני חייבת משהו והם ענו לי שהקו מנותק והכל בסדר (זאת לאחר שלקח לנציגה כ20 דק' לבדוק ולאחר הפצרות מצדי שתבצע בדיקה מעמיקה). ופתאם קיבלתי את המכתב גבייה המציין שאני חייבת לחברת מירס 1500 ש"ח. התקשרתי אליהם ע"מ להסדיר את העניין ולהחזיר להם את המכשיר שברשותי אך אין עם מי לדבר הם טוענים שזה הסכום כי הייתי צריכה להחזיר את המכשיר תוך 3 ימים ובגלל שלא החזרתי אני מחוייבת. האם הם יכולים לגבות ממני סכום שעררותי שכזה? על מה? נכון לא החזרתי את המכשיר אך גם לא הייתי מודעת להשלכות, אף אחד לא ידע אותי שזה הקנס. בבקשה ממכם אודה לעזרתכם כי הם אמרו שהם מעבירים את זה לטיפול עו"ד במידה ואני לא ישלם את זה במהרה. תודה מראש
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
1.על פי הסדר חברתנו עם צה"ל, אוחז שאינו משיב את מכשירו בתום השירות הצבאי, מחויב בתשלום קנס. בהיות הפונה בתקופה הרלבנטית אוחזת של צה"ל, עליה לפנות למנהלת חושן לשם קבלת פרטים אודות ההסדר.
2.הדברים הוסברו ללקוחה.
נשמח לסייע בכל שאלה ו/או הבהרה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה