פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל!!!! נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הינני אשת קבע המחזיקה במכשיר מירס צבאי. אתמול בשעות הצהרים ניגשתי לסניף נתניה לאחר ששוחחתי עם שירות הלקוחות הטלפוני ווידאתי כי ניתן לטפל בבעייתי בסניף זה.
הגעתי לסניף, ולמעט לקוח אחד, הסניף היה ריק. השומר בכניסה שאל מה אני צריכה ועניתי: לקבל מכשיר חדש. ללא אפשרות לענות ולספר בדיוק את מבוקשי, התפרצה עלי העובדת:ולנטינה מסלוב בטענה שאם לא קבעתי שעה מדוייקת לפגישה היא לא תתן שירות. הסברתי שהופניתי ע"י השירות הטלפוני, ללא תיאום שעה מדוייקת. העובדת לא הסכימה לדבר איתי כלל וטענה שעלי לשוחח עם השירות. ישבתי בסניף, וכשהשגתי את השירות נמסר לי שאין צורך בתיאום שעה ושמדובר בתביעת ביטוח. כששמעה זאת, אפילו לא התנצלה ובאה בטענות אלי....(מניין לי לדעת מהי תביעת ביטוח??? הרי לא נתנה לי הזדמנות לתאר את מבוקשי)....
העובדת התנהגה בזלזול מוחלט וכשביקשתי לשירות כיוון שלא היה אף לקוח אחר בסניף, אמרה בזלזול: "לכי שתי כוס מים קרים, אלי תרגעי"....!!!!
לצערי, מנהלת הסניף לא נכחה, כך שלא היתה לי כתובת להתלונן במקום.
גם אני עובדת עם לקוחות ומעולם לא נתקלתי בכזה יחס מכפיר!!!! ועל אחת כמה וכמה שהסניף היה ריק!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
פניית הלקוחה טופלה מולה במישרין. אנו מודים לכם וללקוחה על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחותינו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה