פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה ללא עיסקה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון : רכישת מכשירי פלאפון של חברת מירס

שמי שי רוטנברג מנהריה. בתאריך 9.1.09 רכשתי שני מכשירי פלאפון מנציג מכירות של חברת מירס בשם אסף.

לפני ביצוע העסקה פירט אסף לפני את סעיפי העסקה ואת מחירי ההתחייבות שהיו ללא ספק אטרקטיביים מאוד.

בנוסף, הסברתי לאסף שישנם בעיות קליטה עם מכשיר הפלאפון באיזור עבודתה של אשתי, כפר ורדים.
הובטח לי ע"י הנציג, אסף, שאם יהיו בעיות קליטה ולא אהיה מרוצה אוכל לבטל את העסקה.

ב – 20.2.09 קיבלתי חשבונות עבור המכשיר והעסקה. בחשבונות חויבתי על סכומים שלא היו ולא נבראו כלל בהסכמים שחתמתי.
חויבתי בסה"כ של 59.90 ₪ כל חודש למשך 18 חודש + 9.90 ₪ עבור דמי שימוש למכשיר שהובטח שעליו לא אשלם מאומה + 33 אגורות לשליחת SMS במקום
20 אגורות.

פניתי עשרות פעמים למוקדי מירס + שלחתי מכתב לנציג פניות הציבור של רשת מירס על העסקה ונאמר לי שיחזרו אלי.

במכתב תשובה שקיבלתי מחברת מירס ב – 3.3.09 בעניין תמחור חבילת השימוש. לטענתם חתמתי על העסקה הנ"ל ולכן אני יחויב לכל התשלום.

בבדיקתי את 6 דפי ניירת העסקה שנמצאים בידי לא מוזכרים המחירים שהוזכרו בדף הקודם.

בשיחה עם מוקד שירות מירס בענין המכתב מפניות הציבור נאמר לי שנציג המכירות אסף פוטר בגלל העסקה הנ"ל ושאין בכוונתם לבטל את העסקה.

לצערי, עובדת פיטורי נציג המכירות מדגישה את העובדה שנעשתה ונחתמה עסקה שגויה מטעם החברה, ולצערי אני צריך לספוג את הטעויות.


אשמח על עזרתך,

רוטנברג שי

פלאפון - 0578128791
כספי סוג הנזק :
ביטול עיסקה או החזרת הכספים שמגעים לי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
בעקבות תלונת הלקוח נעשו נסיונות רבים מצד נציגי חברתנו לאתר הלקוח וליישב הדברים אך ללא הצלחה.
הושארו ללקוח מס הודעות ובהם מספר הטלפון של מנהל מרחב המכירות.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה