פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת הסכם - ועוגמת נפש נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד
גב' איילת מכלוף
מחלקת פניות הציבור
מירס

הנדון: הפרת הסכם - עוגמת נפש ותסכול בעקבות ההתקשרות עם מירס

שלום רב,
בתאריך 21/6/08 הגיע אלי סוכן של 'מירס' והציע לי עסקה שכללה רכישת 2 מכשירי מוטורולה i877 והטבות רבות בניהם : ווקי טוקי חינם + שיחות VPN חינם, החזר של 135 ₪ על ניוד מספר\הפסקת התקשרות במספר הישן, עסקת NSOHO-TALK הכוללת 700 דקות שמוזילות בהדרגה את החשבון – כך הסביר לי הסוכן שחשבוני לאחר ניצול הדקות יהיה עלות התשלום הקבוע 202 ₪ + עלות הביטוח 38 ₪ פחות 135 ₪ - הניוד = יצא לי 105 ₪ לחודש למכשיר בשנה הראשונה.
לאחר שהבנתי שמדובר בעסקה משתלמת כלכלית, חתמתי על העסקה וקיבלתי את המכשירים.
כעבור חודש כשקבלתי חשבונות כפולים ומכופלים (מעל 800 ₪ ) ללא שום אחת מההטבות שהובטחה לי, החלה מסכת העינויים הטלפונית מול הסוכן שנעלם ברגע שהעסקה אושרה וכך גם מנהלי ונציגי 'מירס' שמעולם לא חזרו לפניותיי – מס' 25701814 מיום 11-9 ומס' 25756076 מיום 19-9 ומס' 25842738 מיום 5-10 ומס' 26369992 מיום 17-12 כך שלאחר עוד חודשיים הבנתי שמלבד לקבל חשבונות מנופחים לא נעשה דבר!
נאלצתי להגיע למרכז שירות – חיפה ולגלות שגם הם לא יכולים למצוא את הסוכן שהחתים אותי על העסקה ואני צריך להוכיח להם איזה עסקה חתמתי כי הם לא קיבלו עדיין את הניירות שחתמתי עליהם. כך טורטרתי הלוך ושוב פעמים עד שהסכימו לבדוק את הניירות שעליהם חתום הסוכן ולתת לי דיבורית (בלו טוט) ועוד חודש שישלחו את כרטיסי הזיכרון בדואר.
שוב הגעתי למוקד השירות עכשיו כבר נהייתי 'מומחה' : סוף סוף הבנתי למה חשבון הטלפון כל כך מנופח – ה vpn לא חובר מעולם וכל שיחות הטלפון בין שני המכשירים שלי חייבו במחיר מלא - דבר שניפח את חשבון הטלפון כיוון שהנחתי שהשיחות בין המכשירים בחינם.
לאחר שכנוע מנהלת צוות השירות 'מירס' החלו לכבד את עיסקת הVPN שהובטחה לי מלכתחילה.
לפי חשבוני 'מירס' חייבת לי החזר עבור חצי שנה שיחות בין שני המכשירים – באפשרותם לבדוק בדיוק כמה זמן שיחה נעשה בין המכשירים.
בנוסף 'מירס' חייבת לי את ההחזר החודשי על סך 135 ₪ לכל מכשיר שהובטח לי תמורת ניוד המספר.
היום לאחר 8 חודשי התקשרות שעלו לי ביוקר, איני מעוניין יותר להשתמש בשרותי 'מירס' ומבקש לסיים את ההתקשרות בינינו בהתחשבנות הוגנת, כלומר קיזוז ההחזרים המפורטים לעיל .
לאור ניסיוני בטיפול' המהיר והמסור שלכם, הנני מתריע שאפנה לערכאות נוספות, בגין הפרת ההסכם.
כספי סוג הנזק :
ביטול התקשרות פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה