פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת הטירטורים מירס נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אחי פתח עסק הביא 4 מכשירים נתן לכל אח מכשיר את המכשירים כל אח שילם בניפרד חשבונית מפוצלת והאח הראשי היה רשום כאוחז במכשירים אחרי כמה שנים כל אחיי היתנתקו מימרס שילמו תקנס המיועד להיתנתקות ורק אני נישארתי עם המירס שלי אחי בנתיים עבר לחו"ל הישתקע שם כבר 3 שנים שהוא בחו"ל ואין לא כוונה לחזור אני נישארתי פה מישפחתי מולדתי
ועכשיו העוקץ כל פעם שאני רוצה ליבדוק חשבונית או משהו שקשור למירס פונים אליי ואומרים שרק אחי יכול לעשות את זה תיקונים שידרוגים ואפילו ניתוק אין מצב בלי אחי אז פניתי לקישרי לקוחות של מירס ושם אמרו לי להביא יפוי כוח שאומר שאחי נותן לי יפוי לעשות במכשיר כל דבר וזה כולל ניתוק שידרוג חבילות או תיקונים פניתי לחברת מירס ואז התחילו לישאול שאלות מה ולמה התחילו להציע לי חבילות אחרות ושידרוג המכשיר ובסוף שלא רציתי רק רציתי להיתנתק מהסיוט והחברה המשפילה הזאת אמרו לי שהיפוי כוח הזה לא תקף ורק אפשר לשדרג את המכשיר הם רוצים שאחי יוותר על שירותו ומישפחתו וכל עמלו ב3 השנים שהיה בחול בשביל לחזור והוא עצמו ינתק את המכשיר ממש חוצפה הריי אחי לא יחזור ואין כוונה שהוא רוצה לחזור ואני ניתקעתי עם חברה הכי מטומטמת שקיימת בתחום הסלולר משלם מחירים מוגזמים משלם תיקונים פרטיים שבפועל אני משלם למירס על ביטוחים מסויימים ובגלל שרק אוחז המכשיר לטענתם יכול לעשות משהו במכשיר אני היגעתי למצב שאני פוחד לא לשלם להם בחשבון כי ברור שהם רוצים שאני יגיע למצב הזה ואז יתחילו עורך דינים וסיפור שאני יקבר איתו עוד הרבה זמן ועדין אני יהיה מנוי מירס אז מה עושים במיקרה כזה אז פניתי שוב לחברת המירס ואז הציעו לי לקחת עורך דין שירשום יפוי כוח בשמו ואני ישלח תיפוי לחול בכתב יד של אחי ירשום את הבקשה ליפוי כוח כולל ת"ז ותצלום ויחזור ואז לטענתם אני יוכל לנתק את המכשיר אז תגידו לי ריבונו של עולם למה אזרח במדינתנו שמשלם הון על המירס הזה כל שנה כל חודש כל יום לא יכול לנתק כבר את המכשיר הזה מה צריך לעשות למה לעבור את כל הבורקרטיה הזאת כולה ניתוק לחיצה במחשב למה אין גורם במירס אייזה מנהל בפועל שמשפיע שיכול לעקוף תחוקים העויינים האלה למה ללכת דווקה עם הלקוח למה לעשות לו תחיים קשים שיסבול בכוח שיגיע למצב שהוא לא יכול לשלם בכוונה לימשוך עוד חודש ועוד חודש כאילו אני היחיד שמממן את המערכת במירס מה עושים איך ניפטרים מימשהו שלא רוצים אותו
אוליי הכי טוב שאני יביא את אחי לארץ יממן לא כרטיס הלוך ושוב למרות שאין לא ויזה שם אז הוא בטח לא יחזור לשם שוב וישרוף את כל מה שעבד עליו קשה וכל זה בשביל מכשיר שלא שווה 300 שח בשוק
עייפתי מהתירוצים שנותנים לי חברת מירס עייפתי מהטירוטורים והריצות שגרמו לי חברת מירס עייפתי כבר מלחשוב להיתנתק
כנראה שהם ניצחו אותי.

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה