פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום בגין שירות GPS שלא הוזמן ולא נוצל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
צ'ק פוסט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר בדיקת הסיבה לעלויות הגבוהות של החיובים החודשיים מול נציג חב' מירס, התברר לי כי אני מחויב על שירות GPS באחד המכשירים שברשותי אותו כלל לא הזמנתי. לאחר בירור עם בתי המחזיקה את המכשיר הנדון התברר שהיא לא הזמינה את שירות הGPS ואף לא השתמשה בו מעולם. החיוב בוצע מזה מספר חודשים.
א. בתי טוענת שמעולם לא ביקשה להתחבר לשירות זה. היא חיילת ואין לה צוורך בשירות זה.
ב. גם אם בתי התחברה לשירות זה בתום לב מבלי להבין שאני יחויב בשירות זה, מדוע לחייב אותי על השירות אם הוא לא נוצל כלל?.
ג. עובדת ההתחברות לשירות במכשיר אותו נושאת בתי כלל לא הובא לידיעתי. לא באמצעות חשבונית המס, לא ע"י הודעת sms ולא באמצעי אחר.
ד. האם בכל ארגון כל העובדים רשאים להתחבר ללא רשות המעביד?.
ה. האם אין היגיון לזכות אותי בחיוב זה שניתן להיווכח שלא נעשה בו שימוש?
ו. מדוע אין פירוט בחשבונית אודות שירותי התוכן הסלולארי?

כלקוח ותיק, אני מצפה מחב' מירס:
א. לזכות אותי בסכום החיוב של מס' החודשים בו חויבתי.
ב. לפרט בחשבונית את כל השירותים שנוצלו ובאופן מפורט. בחשבונית כתוב שירותי תוכן. לא כתוב באופן מפורש GPS (פניה זו גם למשרד התקשורת).
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ניתוק השירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה