פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמת שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
חזן דורון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2006 התחברתי לשירות מירס (2 מכשירים) במסלול שעלותו המינימלית היא כ-800 ש"ח בחודש לערך (הכולל בנק דקות אוויר מסויים). הובטח לי (וזה כתוב בחוזה) שאוכל להרשם לכל מסלול אחר (גם זול יותר) בכל עת, לאחר שאתקשר ואבקש זאת.
לאחר 5 חודשים החלטתי לשנות למסלול זול יותר עם בנק דקות האוויר הקטן ביותר, עלות המסלול שהוצע לי היה 400 ש"ח לחודש. הסכמתי מיד. המוקדנית אמרה לי שהיא שולחת לי פקס ואני צריך לחתום עליו. חיכיתי יומיים, לא קיבלתי פקס. התקשרתי שוב, שוב אותה בקשה, שוב אותו מענה:
"אני שולחת לך פקס תחזיר לי אותו חתום".
"כמה זמן לוקח לפקס שלכם להגיע?" אני שואל
"עד 48 שעות".
חיכיתי 4 ימים. לא הגיע שום פקס. אני שוב מתקשר, (בינתיים פיספסתי את אותו החודש ונאלצתי לשלם 800 ש"ח במקום 400 אם היו שולחים לי את אותו פקס ארור).
"שלחנו לך פקס. לא קיבלת?!" -
"לא, לא קיבלתי. קיבלתי הרבה פקסים אבל אפילו לא אחד ממירס."
"מעניין..."
"אפשר לשלוח לי את הטופס הארור הזה בדואר?"
"כן בטח, אני ארשום כאן לשלוח לך בדואר"
"תודה רבה"
חיכיתי שבועיים. חוץ מחשבוניות לתשלום לא קיבלתי ממירס שום מכתב...
הפעם כבר התקשרתי בעצבים. דרשתי מנהל. העבירו אותי מאחד לשני במשך 30 דקות בערך. שוב הבטיחו פקס ושוב לא נשלח כלום. החלטתי להפסיק את הוראת הקבע שלי לחברת מירס. שיתחילו הם לרדוף אחריי.
אף אחד לא דיבר איתי. אחרי חודשיים בערך נותקו הקווים. ואז מישהו התקשר לשאול מה קורה, סיפרתי את הסיפור והוא הבטיח שוב פקס תוך 48 שעות.... "עברו 4 חודשים מאז ביקשתי לשנות מסלול יכולתי לחסוך 1,600 ש"ח. מי יחזיר לי את הסכום הזה?" - "אני לא יכול לעזור לך".
"אז גם אני לא יכול לעזור לך, אמרתי" - "מבחינתי אני שיניתי מסלול לפני 4 חודשים, אחרי שתתקנו את החשבוניות האחרונות ותחשבו לי את החודשים האחרונים לפי המסלול שביקשתי - אז אהיה מוכן לחזור ולהיות לקוח שלכם".

אחרי שנה קיבלתי מכתב על חוב שמתנפח, אחרי שנתיים הוצאה לפועל.
לצערי הרב החלטתי לא להלחם משפטית בחברה הזו (אני בטוח שהם יעלימו את כל ההקלטות ויטענו שאני לקוח שהחליט סתם כך להפסיק לשלם).
שילמתי את החוב + הוצאות משפטיות והתחברתי שוב לשירות.

הגעתי לסניף מירס בראשון לציון, חתמתי על טפסים חדשים ועל הוראת קבע חדשה. הובטח לי שבהמשך היום הקו יתחיל לעבוד במכשיר. ב-19:00 עדיין לא היה קו. התקשרתי למוקד השירות, אמרו לי שיש תקלה ורק מחר בבוקר יהיה קו. למחרת ב-11:00 עדיין לא היה קו. שוב התקשרתי למוקד, שוב תירוצים, "תמתין זה יגיע, היו היום המון אירועים". "אירועים?! מה זה אירועים?!" - "הרבה לקוחות חדשים התחברו".........
אחרי יומיים וחצי הקו המיוחל הגיע. ניסיתי להתקשר והצלחתי. "שהחיינו".
אחרי שלושה ימים שהטלפון שלי לא צילצל אפילו פעם אחת, שמתי לב שמי שמתקשר אליי מקבל הודעה שהקו אינו מחובר. התקשרתי למוקד השירות ואז התברר לי שהחליפו לי את מספר הטלפון. בלי להודיע לי אפילו.
"תתקשר מחר למוקד שירות לקוחות, אין לי מושג, אני לא יכולה לעזור לך"

אני כל כך מצטער על היום בו החלטתי שמירס יהיו ספקי תקשורת הסלולר של העסק שלי.

מקווה מאד שתוכלו לעזור לי כאן.

בברכה,
דורון
ובזבוז זמן, ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי וטיפול בכל התקלות הטכניות פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה