|
|
|
|
|
|
תלונות חוזרות ונשנות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשתי מכשיר מסוג מוטורולה 880 i שנחשב מכשיר אמין וטוב.
מדי פעם היו תקלות שתוקנו במרכז תיקונים ( 40 דקות תיקון, לא כולל נסיעות ).
לפני כחודש המכשיר כל הזמן כבה לי- מסרתי לתיקון (מרכז שירות פ"ת ), ואחרי שבוע חזרהה בעיה שוב, מסרתי שוב לתיקון ולאחר שעה (!!!) שוב אותה בעיה.
למחרת הגעתי ודיברתי עם מנהל הסניף-החליפו לי למכשיר זהה חדש.
מאז המכשיר תקין- רק שהשמע שלו מדי פעם לא עובד ( כלומר שומעים אותי אך אני לא שומע, רק עם אוזניה או רמקול ) - מאוד מעצבן.
מה אני אמור לעשות, שוב לנסוע למרכז תיקונים ולשרוף זמן ?
|
החלפת מכשיר ומתן מענה אמין לתקלות ! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
איילת מכלוף מחלקת פניו |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים תמיד לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|