פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונות חוזרות ונשנות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשתי מכשיר מסוג מוטורולה 880 i שנחשב מכשיר אמין וטוב.
מדי פעם היו תקלות שתוקנו במרכז תיקונים ( 40 דקות תיקון, לא כולל נסיעות ).
לפני כחודש המכשיר כל הזמן כבה לי- מסרתי לתיקון (מרכז שירות פ"ת ), ואחרי שבוע חזרהה בעיה שוב, מסרתי שוב לתיקון ולאחר שעה (!!!) שוב אותה בעיה.
למחרת הגעתי ודיברתי עם מנהל הסניף-החליפו לי למכשיר זהה חדש.

מאז המכשיר תקין- רק שהשמע שלו מדי פעם לא עובד ( כלומר שומעים אותי אך אני לא שומע, רק עם אוזניה או רמקול ) - מאוד מעצבן.
מה אני אמור לעשות, שוב לנסוע למרכז תיקונים ולשרוף זמן ?
החלפת מכשיר ומתן מענה אמין לתקלות ! פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים תמיד לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה