פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב תשלום נוסף ללא הספרבחודש פאפרור .אי קיום ההסקם .אי זיכוי הטבות והחזרים אי הספקת ציוד נלווה עד היום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד משרד התקשורת 10-5-09
שלום רב
הנדון תלונה נגד מירס תקשורת בע"מ
הבעיה הראשונה והעיקרית היא שהמדינה נותנת לחברות הסוללר לגבות כספים מעל ומעבר מהאזרחים בכלל ומהחלשים בפרט .
ההתקשרות שלי עם חברת מירס תקשות החלה מ28-08-2008 ועד היום הזה הם מחייבים את כרטיס האשרי כל חודש מזה עשרה חודשים מבלי לעמוד בהסקמים בכתב ופעל פה .פניתי אליהם דרך מרכז השרות ,למנהל מכירות אזורי וארצי ואף למנכ"ל שלהם אך טרם טופלה התלונה .מה עוד בחודש פרואור 23-2-09 חוייב כרטיס האשראי שלי על סך 570 שח מבלי לבקש או לידע או להספיר מה מקור החיוב .כאשר בררתי את הנושא אף אחד מהגורמים המוזכרים להעיל לא נתן הספר ואף לא נשלח אלי הספר או חשבונית מס או כל דבר אחר .בכל השיחות עם מנהל מכירות דרום ,במרכז הפיננסי ולא במרכז שרות לא נתנו תשובות ,התשובות שנתנו מנוגדות ולא מובנות ושונות . חברים במשרד התקשורת הנכבדים בבדיקה שערכתי עם כל מיני גורמים ואנשים פרטיים התברר שהתופעה הזו קיימת אצל כל חברות הסוללר ללא יוצא מהכלל על כן בדקו איך החברות האלה גונבות את האזרחים הפשוטים ואי אכיפת החוק וביקורת שלכם דלילה או אפסית, מכאן אני פונה אליכם כמופקדים על נושא התקשורת במדינה אך אם הנושא לא יוטפל אפנה לערכאות משפטיות נגדכם ונגד החברות שאתם ממונים על תפקודם ואכות שרותם ובאחריותכם.
בכבוד רב
אבו גבר אבראהים
שכ 28 בית 80 רהט נייד 0574450888 -0523506123
ועגמת נפש - סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה