פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי שלא כדין ע"י חברת מירס ! נושא התלונה:
רחמילוב חיים שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך - 1.1.09 עברתי לשירותי חברת מירס, לאחר שהייתי לקוח של חברת פלאפון, מיד אם היצטרפותי לחברת מירס ביקשתי לחסום אותי מכל הודעות ס.מ.ס ,שירות שניתן לי בחברה הקודמת ( פלאפון ) ע"פ החוק ! אך פעולה זו אינה בוצעה, וכך כמידי חודש הינני מקבל חיובים שלא כדין, למרות בקשותי לבטל את הודעות ה ס. מ .ס , כל פניותי לחברה נענו בשלילה, ובבקשות שאשלם ולאחר מכן הזוכה והמספר ממנו היתקבלה ההודעה יחסם, אך כבר כ - 4 ,5 חודשים בהם הינני לקוח של מירס הנני מחויב שלא כדין עבור הודעות ס . מ . ס אלו ! הנני מבקש לאלתר לחסום אותי מקבלת ההודעות ולזכותי בסכום שנגבה ממני שלא כדין ! תודה רבה לאתר הנפלא !
עגמת נפש סוג הנזק :
ניתוקי מידית משירות הודעות ה- ס.מ.ס וזיכוי עבור הסכום שנגבה שלא כדין ! פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
1.הלקוח מלין על חיובים בעבור הודעות תוכן .
2.כפי שהובהר ללקוח, שירות ההודעות מגיע רק למנויים שנרשמו באתר או אצל ספק המידע, ולא ניתן לקבל שירות זה מבלי להירשם אליו.
3.מכל מקום, בהתאם לנהלי העבודה, הופנה הלקוח ישירות אל ספק השירות והובהר לו כי חברתנו משמשת רק כאמצעי למשלוח הודעות ה SMS, בעקבות בקשה שהושארה על ידו כאמור, ואין לה כל חלק באספקת התוכן עצמו ו/או כל ידיעה בנוגע לתוכן.
4.לאור האמור כל פעולות חברתנו נעשו בהתאם להוראות ההסכם והדין.
תגובה:
ראהתגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה