פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניוד ממירס לפלאפון הבהרה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ראשית תודה על תשובתך אבל ברצוני להבהיר שלא היה שימוש במכשירים של מירס לאחר הניוד מספרים ממירס לפלאפון וזאת מאחר והשימוש היה במכשירים של פלאפון,ובקשר לסיום התקשרות רציתי לדעת למה הסכום גדל ב 2200 ש"ח לאחר מספר חודשים במקום לרדת.
מצ"ב הפניה הקודמת עם התשובה שלכם
שוב תודה על עזרתכם.
כמו-כן האם יש לי קייס לגשת לבית משפט לתבוע את מירס עם כל ההוכחות שלי?
הפניה הקודמת עם התגובה
לכל הנכתב פה יש לי אסמכתאות בחודש 10/08 עשיתי ניוד סלולרי ל- 5 מספרי מירס לפלאפון ובהסכם שנחתם עם פלאפון רשום שהניוד וביטול הקו במירס עליהם. בחודש 11/08 קיבלתי ממירס חשבונית לתשלום במחיר מלא טוענים שפלאפון לא ניתק את הקו אבל בתוך מבט לחשבונית גילינו שהמספרים בחשבונית אינם המספרים שלנו הלכנו למירס הם טענו שפלאפון לא ניתק את הקו לכן הם הלכו למאגר המספרים שלהם ונתנו לנו מספרים חדשים וזה ללא שאנו חתומים על המספרים החדשים עד 4/12 אנו ניתנו את הקו במירס גם בחודש 12/08 קיבלנו חשבונית לתשלום ממירס כמובן שאין אנו רוצים בעיות את 2 החשבוניות שילמנו בפלאפון הודיעו לנו שברגע שיש ניוד סלולרי יש אוטומטי ניתוק קו. כמו כן רצינו לעזוב את מירס כבר בחודש 5/08 וקיבלנו סיום התקשרות בסך 3,671.16 ש"ח באותו יום שניתקנו קו 4/12/08 קיבלנו סיום התקשרות 5,825.09 ש"ח כמובן ששילמנו לא רצינו למשוך את העניין ואמרנו שנפנה למשרד התקשורת בכל הקשור לעניין בעניין ניוד ומספרים חדשים וסיום התקשורת פנינו למשרד התקשורת דרך האינטרנט ביום 21/12/08 9:31 וכמו-כן גם בפקס ועד היום לא קיבלנו תגובה בקשר לעניין הזה רק שהם קיבלו את פנייתנו והיא בטיפול תיאור הבעיה:

עוגמת נפש סוג הנזק :

החזר כספי עבור 11-12/08 ממירס כאשר כבר שילמתי לפלאפון ולא השתמשנו במירס פתרון נדרש :





תגובה
איילת מכלוף מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:

בהמשך למכתבך שבסימוכין, 1.ברצוני להדגיש ולחדד כי מדיניות חברתנו, בנוגע לאי ניתוק מכשירי לקוח שנייד מספריו לחברה אחרת, מתואמת מול משרד התקשורת. לא זאת בלבד, אלא שעל פי הנחיית משרד התקשורת, שונה נוסח טופס הניוד והותאם למדיניות זאת. 2.אין בידי חברתנו לקבל פנייתך בעניין זיכוי הלקוח, הואיל ועד לתשלום סכום דמי היציאה, נעשה שימוש במכשירים. 4.נשמח לסייע בכל שאלה ו/או הבהרה. תגובה:

ראה תגובה


כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתכם, הנני מתכבדת להשיבך כדלקמן:
1.אין לי אלא לחזור על תוכן מכתבי הקודם.
2.תשובה נשלחה למשרד התקשורת
3. חשבוניות הלקוח כללו שימוש פרט לחשבונית האחרונה אשר כוללת מס ימים והיא זוכתה במערכת.

תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה