פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות עקב חוסר קליטה נושא התלונה:
קוטן דויד שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר התחברתי למירס לאחר שהגיע סוכן אלי לחנות ושכנע אותי על עסקה "מושלמת" רכשתי 2 מכשירים לי ולאשתי והתחייבתי ל 36 חודשים לאחר יום קיבלתי מכשיר אחד ואין המכשיר השני העבירו לי רק ביום השני וגם כקו פעיל על שם משהוא אחר מספר אחר לא של אישתי טעות של מירס בהקלדת המספר
רק לאחר 3 ימים סידרו את הנושא .

אני בן אדם בן 56 חולה סכרת מנהל למחייתי חנות קטנה הטלפון הוא העזר העיקרי בעבודתי כנותן שרות ללקוחות עבור מחשבים הקשר שלי עם הלקוחות הוא דרך הנייד
לצערי לאחר המעבר למירס הרבה לקוחות מתלוננים כי אני לא זמין
אני נייד ממקום למקום מלקוח ללקוח ויש הרבה אזורים ללא קליטה לחברת מירס ואני נאלץ להתמודד עם עוגמת נפש וצעקות כמעט בכל יום
אישתי עובדת ברחוב הצורף 5 בנצרת עילית אזור תעשיה
ביום הראשון לאחר שסידרו את המספר מהבוקר עד אחר הצהרים כל זמן שהותה בעבודה המנוי אינו זמין התקשרתי לנציגי שירות באין סוף העברות לעוד אחראי למנהל משמרת לסגן ואף אחד לא נתן לי תשובה או פתרון הולם בקשתי להתנתק אך לצערי נוכחתי לגלות שאם אני מבטל אני יחוייב ב - 8000 ש"ח עבור 2 מכשירים ותוכנית
שאלתי למה אני אחרי מספר ימים רוצה לבטל ואני צריך לשלם הם אמרו עסקי יש אפשרות לבטל רק ב24 שעות לאחר ביצוע עסקה איך אני יבטל עסקה תוך 24 שעות עם לא היו ברשוני 2 המכשירים ולא ידעתי שאין קליטה בהרבה אזורים
ולמה אני צריך לשלם קנס עם אני לא מקבל את השרות עליו אני משלם כל חודש

אני מאוכזב וממורמר מחברת מירס ומבקש שימצאו פתרון הולם לתלונתי בכדי שלא יגרר להמשך עוגמת נפש והאלץ לפנות לגורמים משפטים
ברשותי ממצעים המוכיחים חוסר קליטה בנוסף מכתב למנכ"ל חברת מירס ומכתב תגובה לא מספק
עלבון סוג הנזק :
טיפול או מציאת פיתרון במידי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתכם:
1.ככלל, רמת הקליטה במכשירי חברתנו הינה סבירה ומהימנה, הגם שחברתנו, ככל חברה סלולארית אחרת, אינה יכולה להתחייב, בשל טבעו של הקשר האלחוטי, לכיסוי מוחלט בכל נקודה ונקודה.
2.על פי רישומי חברתנו, הינך עושה שימוש נכבד במכשירים, העולה כדי מאות דקות שיחה לחודש.
3.מכל מקום, בהמשך לתלונתך, חברתנו הציעה לך פתרונות טכניים לשם עיבוי הכיסוי, אולם אתה סרבת להצעות אלה.
4.בשולי הדברים יצוין כי במסגרת הסכם ההתקשרות עם חברתנו, התחייבת לעשות שימוש במכשירים משך תקופת זמן של 36 חודשים לפחות. כפועל יוצא, אינך רשאי לבטל את הסכם ההתקשרות אלא בכפוף לתשלום דמי היציאה הקבועים בו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה