פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אפלייה בין לקוחות פריפייד לבין לקוח פרטי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לקוח רגיל אשר משתמש במכשיר המירס מקבל אלו לדואר הרשת הודעת רשת אשר עלו לעדכן את המכשיר, ואילו לקוח פרפייד לא מקבלף וזו כי אין החברה יודעת זה מכשיר הוא מחזיק, ועלו לשלם 60ש"ח עבור קבלת השירות של עידכון המכשיר בתחנת השירותף לטענת נצגיה בכירה לטענת בשם קרולין בשיחה ביום 26.05.09 למרות שהחברה כן מודעת לרישום עדיין מחוייב לקוח פירפייד לשלם עבור העידכון המכשיר, (מצד שני טוענת כי היא אינה מועדת לסוג המכשיר שאני משתמש בו ), בשיחה אחרת באותו היום הפעם ע"י הגר מהשירות שהיא יצרה עימי קשר להצעה לקבלת הנחה היא סותרת מה שקרלוין מסרה, וכי המכשיר ופרטיי רשומים בחרה אך בגלל שלקוחות מבוטחים הם זכאים ואילו לקוחות פריפייד צריכים לשלם כסף , וזו אפלייה מובהקת לשמה אשר נכפת על לקוח פריפייד, הדבר הינו הזוי ולא יעלה על הדעת כי תהיה אפלייה כזו בין הלקוחות ששניי הצדדים מקבלים שירות מבחרהאחת , אחד משלם קבועה ואחד מטעין מצד שני , זה לא הוגן
עלבון סוג הנזק :
כול הלקוחות צריכים להיות באותו מתן שירות פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
בהתאם למדיניות חברתנו, אכן קיים הבדל בין מנויי פריפייד לבין מנויי פוסטפייד, לעניין אופן עדכון גרסאות במכשירים. הדבר נובע, בין היתר, מכך שזהות המחזיק במכשיר הפריפיד אינה ידועה לחברתנו ולא ניתן לקבל הסכמתו לביצוע פעולות שונות. במקרים אלה, נדרש המחזיק במכשיר להגיע למרכז שירות של חברתנו לשם קבלת השירות ועל כן נגבית עמלה בגין פעולת הנציג. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה