פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור, סחבת במענה, אי מתן תשובות הדיווחים סותרים. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש ינואר הגיע לביתי סוכן שטח של מירס ופיתה אותי לסגור איתו עסקה בכך שהציע לי כל מיני אביזרים, כאשר התחייב להעביר לי ע"י מירס כרטיס זיכרון 2G,
תוך 14 יום מיום העסקה, כמובן שלאחר לפחות 30 יום ראיתי שלא קיבלתי לידי את הכרטיס פניתי לאותו הסוכן והוא אמר שהוא העביר את הפניה למירס והם אחראים להעביר אלי בדואר רשום ואמר שאין בעיה הוא יעביר את הבקשה שוב "ואל תדאג אתה בידיים טובות". אחרי שעברו להם עוד 14 יום פניתי אליו שוב ופה התחילו להם המריחות והתחמקויות "אני בישיבה, אני אחזור אליך, אל תדאג ,תבוא אלי אני יביא לך"
די נמאס מה אני מתחנן על משהו שהובטח לי? הבנתי שאין אם מי לדבר אז פניתי לחב' מירס ואמרו לי שלא נעשתה שום פניה ע"י סוכן השטח, ואמרו שייצרו איתו קשר לברר את הנתונים, והכן אמרו שישלחו לי תוך 10 ימים, אמרתי תודה לאחר 20 יום בדקתי שוב ואין שום דבר מחב' מירס התקשרתי שוב ואז אמרו לי שאני לא יקבל ביקשתי לדבר עם המנהל ואכן חזר אלי ואמר שידבר עם הסוכן ויעבירו לי את הכרטיס,
לאחר חודש התקשרתי שוב ודיברתי עם בחורה בשם אורלי מהצוות של שרון והיא בדקה ואמרה שהיא תטפל בזה ושאחד המנהלים יחזור אלי והבטיחה להתקשר ולהדכן אותי בנעשה אישית יום למחרת, אחרי 3 ימים אני יצרתי קשר כבר התחלתי לדאוג לה למה עדיין לא חזרה אליי כשהבטיחה לי. הפנו אותי למנהל בשם איציק והבטיח לי שישלחו לי בלי שום קשר לסוכן את הכרטיס ובנוסף יפצה אותי בסוללה נוספת לנייד, אמרתי סוף סוף יטפלו בי ויביאו לי את מה שהבטיחו, כמובן שלא כך היה כעבור 14 יום נוספים נוכחתי לדעת שאני נמצא בבעיה כבר לא נעים לי שאני רודף אחריהם למעלה מ4 חודשים ועל מה? משהו שהם חייבים לספק לי. למה אני צריך להציק להם, למה אני צריך להיות עם התחושות האלה? למה לא לקבל מידע אמין ונכון ולא סחבת וטרטורים? למה לא לקבל את השרות שמגיע לי? למה לא לקבל כבר את הכרטיס?
פניתי אתמול שוב לחב' מירס ענתה לי במוקד בחורה בשם טלי ואמרה לי שסגרו את הפניה מכיוון שקיבלתי את הפריטים.
אני המום איך קיבלתי בדיוק? לא זכור לי ששלחו לי ושקיבלתי משהו.
אני לא קיבלתי שום דבר פניתי לבנק הדואר ביישוב שלי ואמרו שלא קיבלו שום חבילה או מעטפה מחב' מירס אליי. ובנוסף אמרה לי שהיא יכולה לבדוק לי אם בכלל שלחו את זה ע"י קוד שליחת דואר רשום ואמרה שאני אפנה לגורם השולח.
והיום כשדיברתי עם המוקדנית טלי אמרה לי שיש להם תקלות מחשב לכן לא רואים את הקוד..
אני יודע שהם מתחמקים ממני ומסבנים אותי כבר אין לי כוח להתעסק עם זה אבל אני אוותר.
לכן אני צריך את עזרתכם.
עם חברת מירס אני יותר לא רוצה להתעסק לכן אני רוצה להתנתק.
יש לי אפשרות להתנתק מהחברה מבלי לשלם הקנס?
מפאת כל הנתונים שבתלונה?
והאם אני אקבל לידיי את הכרטיס והסוללה שהובטחו לי?

אודה לכם על תשובה
בברכה

* יש לציין שהלקוח איש קבע בצה"ל
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת הכרטיס והסוללה מבלי לסבן ולמרוח את הלקוח, אפשרות לאור מקרה זה להתנתק מהחברה מבלי לשלם את הקנס, עם החברה הזאת לא מתעסקים הם חאפרים ברמות. פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה פתרון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה