|
|
|
|
|
|
ניתוק מחברת וסירוב החברה לנתק רק אחרי תשלום קנס שהוא מאוד שערורתי |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
לוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת מירס מעל ל4 שנים אני לא מצליח להתנתק , היחס והזלזול שאני מקבל אשר אני מדבר עם שרות הלקוחות הינו פוגע ועושה לי עוגמת נפש שלא קרה לי כמוה בעבר .....
|
עוגמת נפש , ועלבון |
סוג הנזק : |
ניתוק מהחברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
איילת מכלוף מחלקת פניו |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|