פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מחברת וסירוב החברה לנתק רק אחרי תשלום קנס שהוא מאוד שערורתי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת מירס מעל ל4 שנים אני לא מצליח להתנתק , היחס והזלזול שאני מקבל אשר אני מדבר עם שרות הלקוחות הינו פוגע ועושה לי עוגמת נפש שלא קרה לי כמוה בעבר .....
עוגמת נפש , ועלבון סוג הנזק :
ניתוק מהחברה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה