פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מיותר על ספיריט שלא בשימוש. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.רכשתי מכשיר מירס וסגרתי על תוכנית. הפקידה נתנה לי ספיריט ואמרה שבוא ללא תשלום. באותו מעמד קניתי בלוטוס מכוון שלא רציתי לקדוח חורים ברכב לטובת הספיריט.
לאחר החודש הראשון ראיתי שאני מחויב על נווט קולי + על הספיריט. מעולם לא השתמשתי לא בספירט שלא מחובר לאוטו ולא בנווט הקולי. מבקש שתעזרו לי לקבל את כספי חזרה.
תודה
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
על פי בדיקה שערכנו, הלקוח ביצע העברה של זכויות וחובות מלקוח אחר, הן של מכשיר נייד והן של מכשיר הספיריט, שהינו מכשיר קבוע לרכב. הלקוח אף ביקש לשייך את מכשיר הספיריט למכשיר נייד. במקביל, רכש הלקוח דיבורית בלוטות, שאינה מיועדת דווקא לרכב, ואינה תחליף זהה למכשיר הספיריט. לטענת הלקוח, לא הבין את מהות השימוש במכשיר הספיריט הקבוע לרכב. כמו כן, הלין על חיובי נווט קולי. לפנים משורת הדין, חברתנו זיכתה הלקוח בגין חיובי הנווט הקולי. במקביל, נבחנות אפשרויות להמשך שיתוף הפעולה בין הצדדים". תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה