פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלפון LG 820 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תחנת שרות ביד אליהו ובקניון ר"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
מסתבר שלטלפון הנ"ל יש מספר בעיות:
1. הטלפון נתקע שם דבר לא עוזר רק להוציא את הבטרייה.
2. לפעמיים נמצאים באזור שיש קליטה אבל המכשיר ללא קליטה.
3. לפעמיים למרות שיש קליטה השיחה מופנת ישירות לתא הקולי.
בנתיים צרבו את המכשיר וזה לא עזר אז החליפו למחשיר חדש וזה לא עזר אז צרבו את המכשיר החדש
בכול פעם שאני בתחנת שרות של אורנג' יש לפחות 2 אנשים אם אותה הבעיהץ
אנשים שאני מכיר סיפרו שגם להם היתה את אותה הבעיה הם יתלוננו 12 פעמים ובסוף החליפו להם סוג מכשיר אחר (חדש)
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה לסוג מכשיר אחר (חדש) פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
אולגה - רכזת פעילות מח שם ותפקיד:
שלום רב,

זוהי טעות, לחברת מירס תקשורת אין מכשירים מדגם LG 820, אלא מכשירי מוטורולה בלבד. לפיכך, נבון עומר אינו לקוח של חברתנו. לידיעתכם.

בברכה,
מירס תקשורת בע"מ

מחלקת פניות הציבור
תגובה:
שלום רב,

זוהי טעות, לחברת מירס תקשורת אין מכשירים מדגם LG 820, אלא מכשירי מוטורולה בלבד. לפיכך, נבון עומר אינו לקוח של חברתנו. לידיעתכם.

בברכה,
מירס תקשורת בע"מ

מחלקת פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה