פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד הסכם,גביה ללא כל דין ,זלזול ואי התיחסות ,שרות גרוע בלגאן אחד גדולi נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הודעה בפקס למס- 03/6077120/057-7616161

לכבוד חברת מירס תקשורת בע"מ 26/6/09

רח" תוצרת הארץ 3 ת"א

שלום רב :


הנדון : ביטול כרטיס אשראי מס 066767423 ע"ש אבו גבר מנצורה


לצערי אני מודיע לכם על ביטול כרטיס אשראי הנ"ל אשר גביתים ממנו את החשבון החודשי של שני המספרים 052-3506123 /0528914023 וזאת כתוצאה מאי כיבוד ההסכם מצדכם זה כמעת שנה. מה עוד פניתי לכל הגורמים האחראים ביותר על מנת לפתור את התלונות המוצדקות שלי, ואף נשלחה הודעה בכתב מעורך דין מטעמי ,ותלונה למשרד התקשורת ואין ספור שיחות טלפון למוקד השרות(ללא שרות) ובהודעת פקס למוקד אך טרם באו התלונות על פתרונם !!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני רואה בזה הפרה ועבירה בוטה על החוק על פי ההסכם אתכם בכתב ופעל פה מהסוכן שלכם מר עומר אלגלאד.

כמו כן אני פתור מכל התחיבות כלפי חברת מירס תקשורת בע"מ מתאריך מכתב זה.ואין לחייב בכל דרך אפשרית את החשבון מס0250457 ע"ש אבו גבר מנצורה כולל הוראת קבע שברשותכם. וכל חיוב כזה תחשב ללא ראשות -גניבה !! תראו הוזהרתם

אני מודיע לכם כבר בימים הקרובים תוגש בבית משפט תביעה משפטית אישית וייצוגית נגדכם.

רשלנותכם זו תביא לסופכם בשוק בהקדם
העתקים :
משרד התקשורת
ע"ד יאסר אבו גומע
האגודה לזכויות הצרכן
הודעה למוקד שרות -דנית
* הודעות אחרות לא תשלחנה

בכבוד רב
אבו גבר אבראהים ת"ז 023152895

אבו גבר מנצורה ת"ז031430770

נייד 052-3506123
רהט שכ"28 בית 80
תאריך:26/6/09

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
הלקוח פנה באמצעות עו"ד ונענה כדלהלן:
"1.בהמשך לבירור שערכנו, כל חיובי מרשך נעשו בהתאם לתנאי חבילות השימוש במסגרתן בחר לחבר המכשירים לשירותי חברתנו. במידה ולמרשך מסמך כלשהו המעיד על הבטחה אחרת, שכביכול, ניתנה לו, נא הנחה אותה להעבירו לידינו.
2.מכל מקום, כפי שנמסר למרשך, לפנים משורת הדין ועל מנת להביא לסיום מוחלט של כל המחלוקות שבין הצדדים, חברתנו תסכים לסיים את ההסכם ללא חיוב בדמי יציאה, בכפוף להשבת המכשירים שנמסרו לידי מרשך, לחברתנו, כשהם במצב תקין. במידה ומרשך מעוניין בכך, נא הנחה אותו לפנות אל מחלקת פניות הציבור בחברתנו.
3.תוקף ההצעה 30 יום מהיום.

אין באמור לעיל כדי להוות הודאה, ו/או ויתור, ו/או השתק, ו/או כדי לגרוע מכל טענה העומדת לחברתנו לפי כל דין.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה