פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ברמות קשות... נושא התלונה:
סויסה אילן שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם ...
אני לקוח של חברת מירס מזה כ10 שנים ,אני לא יתחיל לפרט את כל המהלכים המטרטרים שעברתי במסגרת היותי לקוח VIP (לטענתם).
הבעיה הגדולה הגיעה ביום שפניתי למרכז שירות תיקונים באשדוד על מנת לתקן בעיה שהייתה במכשיר המירס שברשותי .
להפתעתי נודע לי שאין לי אמצעי תשלום לחיוב .
כששאלתי נציגת שירות אם הבעיה מתייחסת לאותו חודש נודע לי שאין אמצעי תשלום מזה כ4 חודשים .
פניתי לשירותי גבייה בטלפון 369* ועברתי מנציג שירות אחד לאחר ללא כל פיתרון.
לאחר שביקשתי שיחת אחראי ,שוחחתי עם אחראי ממחלקת גבייה ,והוא בדק את כל ההיסטוריה שלי במחשב ולטענתו "איך יתכן שלא התריעו לך על חוב מסוים,אתה צודק בחלט נעשתה כאן טעות מצידנו"
לאחר בדיקת מעמיקה עם האחראי במחלקת גבייה נודע לי שבמשך כל התקופה הנ"ל לא יצאה כל הודעה ללקוח על חוב בחברת מירס במשך כל אותה תקופה.
אם אני מבין נכון ...אם לא הייתי ניגש לתחנת שירות באשדוד לא הייתי מודע לזה שישנה איזושהיא בעיה באמצעי תשלום,וזה יכל להמשך והחוב היה תופח לסכומים וכמובן בתוספת ריביות מיותרות .
בבדיקה שלי התברר שהכרטיס אשראי שברשותי תקף ופועל כשורה ללא בעיות .
אני העליתי הצעה בשיחה שלי עם האחראי במחלקת גבייה ששמו יעקב ,שאני ישלם את החשבונית שכביכול מאותו תאריך נבעה הבעיה של אמצעי התשלום ,
והשאר אני מבקש זיכוי מלא וניתוק המכשירים לגמרי .
תשובתם של חברת מירס הייתה שאין אפשרות לזכות והחוב הועבר לטיפול משפטי ,ובנוסף אני מגלה שגם נותקו כל המכשירים לשיחות יוצאות ,לשאלתי מדוע נותקו המכשירים לשיחות יוצאות הובהר לי שנותקתי בעקבות החוב.

בתאריך 1.7.09 שוחחתי עם נציגת שירות לא נעימה בכלל ששמה אורנית שפנתה אליי בטונים מאיימים שאני יגש כבר היום לשלם את בחוב כי זה יכול להגיע "למקומות לא נעימים" לטענתה .

עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מלא על הטעות שנעשתה מצידם וניתוק המכשירים . פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת מכלוף מחלקת פניו שם ותפקיד:
עקב תקלה בתום לב, לא עודכנה הוראת תשלום ללקוח וחשבונותיו לא נפרעו. יצוין כי חשבונות אלה מתייחסים לתקופות בהן נעשה שימוש במכשירים. אנו מתנצלים על התקלה, אולם אין בכך כדי לפטור את הלקוח מתשלום חשבונותיו אלה. כמובן שלא ייגבה מהלקוח כל תשלום בגין ריבית או הצמדה תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה