פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רח' יעקב קינמון 3 כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.02.09 ביצעתי שדרוג מכשירים. מחיר העסקה שסגרנו עם נציגת מכירות היה 2124 ש"ח ( 59*36). סכום רשום בחוזה וחתום ע"י שני צדדים. כעבור 4 חודשים חברת מירס חייבה את כרטיס האשראי שלי בסכום נוסף של 684 ש"ח (19*36). כשפניתי לחברה לברר על מה החיוב נמסר לי שסכום העסקה שביצעתי הוא בעצם 2808 ש"ח. אחרי שיחות ערוכות ומרובות נמסר לי שבדקו את הסכום וסכום שהייתי אמור לשלם באותו היום הוא 2808 שח. בתענה שלי שקיים חוזה שבו רשום סכום אחר אמרו שאין מה לעשות וכנראה שזה טעות של המכירת ואני לא מקבל זיכוי. כשביקשתי טלפון או פקס של מחלקת פניות הציבור קיבלתי תשובה " חפש בדפי זהב"
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי + התנצלות פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
פגישה עם מנהל תיק לקוח ובחינת אפשרות לזיכוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה