פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בעסקה שסוכן שטח הציע וזלזול בלקוח-בושה וחרפה!!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביצענו שדרוג 2 מכשירים מפלאפון למירס ב-3.6.09 דרך סוכן מכירות שטח שהיה אצלינו שהציע עסקה משתלמת וחסכונית.אחרי כמה ימים ביררתי במוקד אם זה אכן מה שמעודכן במערכת, והתברר שלא ושאין אפשרות לתת לי את העסקה לפי מה שהסוכן הציע, אז ביקשתי לבטל את העסקה 11 יום מביצוע השידרוג, כל פעם שאני מדברת איתם הם מבטיחים שאחראי יחזור אליי תוך 24 שעות,ולמעשה אף אחד לא דיבר איתי עד חודש, ב13.7.09 שלחתי למירס מכתב או שיטפלו בעניין או שאני תובעת אותם, יום אחרי דיבר איתי אחראי והבטיח שהוא באופן אישי יטפל בעניין שלי ושאין מה לדאוג שהכל יטופל ויבוטל תוך כמה ימים והוא הבטיח שיעדכן אותי תוך שעתיים מה לעשות, מאותו יום הוא לא דיבר איתי.
כל פעם שהתקשרתי לברר מה קורה עם הביטול ולמה אף אחד לא מדבר איתי הבטיחו שאותו אחראי יחזור אליי תוך 24 שעות ושאין אפשרות לדבר איתו כרגע, והוא אף פעם לא חזר אליי, ואני התקשרתי כל יומיים לברר מה קורה עם עניין הביטול ועניין החשבוניות שנסגרו לא לפי העסקה שסוכמה עם הסוכן שטח (חייבו אותי כפול ממה שהייתי אמורה לשלם לפי החבילה שרכשתי). כל השיחות מוקלטות החל מ-12.7.09 כי כבר לא היה לי אמון בחברת מירס וכל פעם הסברתי להם שאם לא יפתרו את העניין במיידי ברצוני לתבוע אותם ושיש לי את כל הסיבות.
ב-26.7.09 אמרה לי אחראית שירות לקוחות שהעסקה מבוטלת מלפני 3 ימים (למרות שאף אחד לא דאג לידע אותי,והמכשירים עדיין מחוברים רגיל) היא אמרה שידברו איתי תוך 24 שעות ויסבירו לי הכל, ומה הפלא שאף אחד לא דיבר איתי, ואחרי יומיים התקשרתי למוקד והנציגה אמרה שאפשר להחזיר מכשירים כי הם ינותקו תוך 24 שעות, ולפתע היא ביקשה ממני להמתין על הקו תוך כמה דקות היא חזרה ושינתה את הגרסה וביקשה שאני ימתין לנציג שאמור לחזור אלי תוך 24 שעות וידריך אותי מה לעשות, וכמובן שאף אחד לא דיבר איתי, אחרי יומיים התקשרתי עוד הפעם והנציגה אמרה שהעסקה שלך לא מבוטלת,והיא ציינה אם העסקה הייתה מבוטלת המכשירים שלך היו מנותקים לא!!! והיא גם אמרה שיש דברים באמורים להיות מעודכנים בעסקה שלך והם לא מעודכנים כמו ההטבה של הניוד (החזר חודשי של 70 ש"ח לכל מכשיר למשך שנה) והחבילות לשני המכשירים שאמורים להיות זהים בעלות והם לא.
אחרי שעתיים דיבר איתי נציג קשרי לקוחות ואמר שהעסקה מבוטלת אך חסר אישור סופי וזה בתהליך.
כמו כן אחרי כמה ימים דברה איתי נציגה וניסתה לשכנע אותי להשאר במירס ולתת לי עסקה משתלמת יותר ממה שהסוכן שטח הציע לי (למרות שאמרו לי שלא כדאי למירס לתת לך את העסקה שהסוכן שטח נתן לך)
אחרי טרטורים של חודשיים ושיחות למוקד כל יומיים בתאריך5.8.09 אמרו הביטול מאושר ואפשר לעשות ניוד אבל חסירה רק חתימה על האישור, ואמרו לי שאני אמורה לשלם ירידת ערך מכשירים בגלל שהם היו אצלי חודשיים ולא ידעו להגיד לי מה הסכום,מבחינתי אני לא חושבת שאני אמורה לשלם למירס שקל חוץ מהשיחות שדיברתי ולפי העסקה שחתמתי עם הסוכן שהיה אצלי, אני לא אחראית שמירס לא דאגו לבטל לי את העסקה בזמן ושלא דאגו לבוא ולקחת את המכשירים בדיוק כמו שהביאו לי אותם.
בתאריך 7.7.09 ביצענו שדרוג לחברת סלקום וכרגע אני מחכה שיסדרו לי את עניין החשבוניות של החודשיים למרות שביקשתי שיטפלו ויפתרו את העניין לפני מועד החיוב של הויזה (10.8).
בתור לקוחה חדשה של חברת מירס קיבלתי יחס מזלזל נתנו לי להרגיש שאין עם מי לדבר וטרטרו אותי ובזבזתי זמן על שיחות שארכו חצי שעה עד שעה,בזמן ההפסקה שלי מהעבודה, במקום להיות עם הילדה שלי ועם המשפחה דבר שהיה אפשר לפתור תוך כמה ימים אך חברת מירס העדיפה לא להתייחס אליי,והתעלמה מהעניין לחלוטין במשך חודש שלם לא קיבלתי יחס ורק אחרי ששלחתי את המכתב שברצוני לתבוע אותם הם ניסו לדבר איתי אך לא ביצעו שום דבר ממה שביקשתי
אני רואה את העניין בחומרה רבה ואין אפשרות לפצות אותי על הנזק שנגרם לי.
כספי,עלבון סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו תגובה:
תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה