פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מכשיר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בתאריך 09/08/09 רכשתי דרך רשת "מגה בול" מכשיר (מסלול TIK TAK) מוטורולה דגם: i730 המכשיר הגיע באריזתו המקורית.
כשהדלקתי אותו, ניתקלתי בבעית רשת - "אין שירות". התקשרתי למוקד ושם הכווינו אותי לסניף שירות ותיקונים של רשת מירס.
לבסוף המכשיר הנ"ל תוקן, וזאת לאחר עוגמת נפש רבה, בזבוז זמן יקר, כסף, משאבים, ושיחות טלפון למוקד.
להזכירכם המכשיר הנ"ל אמור להיות "חדש" וללא תקלות, ועל כן הננו מבקשים פיצוי הולם בעבור הכל.
תודה.

(מספר שובר הפקדה - 621000)
מספר לקוח 10388117
כספי סוג הנזק :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה