פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מירס לא משדרג מכשיר מירס חול? נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר מירס חו"ל בן 5 שנים לפחות, בנסיעה חודש קודם עשה בעיות רבות, צילצול חלש, קליטה לא טובה ועוד בעיות שגרמו להתקשר 4 פעמים לארץ בשביל כל משפט אחד שרציתי לדבר ועוד עלה לי מעל 500 ש"ח לשבוע עבור השיחות.

היום הגעתי לתחנת השרות באילת להחליף למכשיר חדש (הקודם בן 5 שנים)
והתברר לי שחברת מירס לא משדרגת מכשירי מירס חול של לקוחות
לדגמים חדשים יותר, אלא נותנת להם להישאר עם המכשירים הישנים
שעושים בעיות, אבל בחו"ל זה לא בארץ!!!
עלבון סוג הנזק :
מדיניות לטובת הלקוח פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
פגישה עם מנהל תיק לקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה