פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כללי נושא התלונה:
מלול דויד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תוצרת הארץ 3 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום. אני לקוח של חברת מירס בערך 4 שנים.לפני שלוש שנים שדרגתי את המכשירים שלי 2 והתחייבתי ל3 שנים לאחר חודשיים נאמר לי שהוראת הקבע חזרה ניגשתי לחברת מירס שילמתי וביחד עים הפקידה שלחנו פקס לבנק שלי לאישור הוראת קבע קיבלנו במקום אישור והלכתי לאחר חודש נותק המכשיר שלי עקב אי תשלום ניגשתי שוב לחברה ושילמתי ושוב שלחנו פקס וקיבלנו אישור .סניף הבנק שלי נמצא בבאר שבע ואני גר בתל אביב לכן התקשורת נעשת בפקס למרות שקיבלנו אישור שוב בכל חודש במשך יותר משנה התבקשתי להגיע לסניף של מירס ולשלם עבור הוראה שלא כובדה לאחר שנה נכנסתי לבנק שלי בבאר שבע לבדוק מדוע לא מכובדת ההוראה ונאמר לי שלא נשלחה שום בקשה ממירס עבור תשלום .אבל חברת מירס דאגה לגבות ממני עבור כל חודש שכביכול חזרה ההוראה 50 שקליםמעבר לחשבון שלי .ניגשתי וביקשתי שיחזירו את הכסף אבל כל מי שפניתי אלוו אמר שהוא לא אחראי .בבדיקת החשבון שלי גילתי שאני מחוייב בעוד 22 שקלים עבור גי פי אס שטח למרות שמעולם לא הורדתי ישום כזה וגם לא השתמשתי בו אפילו פעם אחת בבדיקה יותר מעמיקה התברר לי שמירס גובה ממני עוד כספים עבור כל מיני דברים שלא ביקשתי ולא השתמשתי בהם .המכשיר שברשותי כל הזמן מתקלקל לפחות פעם בשבועיים וזה בטח מתועד אצלהם אין קליטה במכשיר בחלק גדול מהזמן ובכל פעם שביקשתי לעזוב את חברת מירס הסכומים שהם ביקשו היו הזויים כולל תשלום עבור שנה אחורה אני כבר מיואש מחברת מירס מיילים שאני שולח לא נענים ואפילו חסמו אותי שלא אוכל לשלוח מייל וכשפתחתי מייל חדש כן הצלחתי לשלוח להם מייל אים תוכלו לעזור לי אשמח אני כרגע נימצא בפינלנד לעוד חודש .אני דואג לשלם את כל תשלומי לחברת מירס ובעוד שלושה חודשים אני מסיים את ההתחיבות מולם בתודה מראש מלול דויד
נזק כספי סוג הנזק :
כל הריצות לתיקון המכשיר ולתשלום ההוראות שכביכול חזרו לקוחות שלא הצליחו להשיג אותי בגלל חוסר קליטה ועוד הרבה פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין ולשביעות רצונו . במקרה הנ"ל טענתו נבדקה וללקוח לא חזרה הוראת קבע מינואר 2008 כך שלא חוייב בשום קנס כמוזכר לעיל . לגבי שירות GPS הלקוח זוכה עבור חלק מן התקופה כמקובל בחברתנו. השירות בוטל בחודש מאי 2009 . אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
זיכוי והסבר ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה