|
|
|
|
|
|
חיוב שגוי וחוסר התיחסות |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזלזול שחברת מירס מפגינה כלפי לקוחה צייתנית כמוני עובר את גבול הטעם הטוב בכל הנוגע לשרות ואמינות .מדוע ממשיכה חברה זו להתקיים.שלא להזכיר את חמדנותם וחשבונותיהם השקריים המנופחים.(אגב,הם לא זוכים בכספי יותר)
|
בזבוז זמן,עוגמת נפש ועלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Mirs (מירס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אולגה - רכזת פעילות מח |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. |
תגובה: |
* ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|