פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מהחברה < נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן,הבורסה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רכשתי לפני 3 שבועות מכשיר מדגם I876 ממירס,חתמתי על הוראת קבע של המסלול הבסיסי, נאמר לי מה עלות החבילה והמכשיר למשך 18 חודשים,לצערי אני לא מרוצה מהמכשיר ומהחברה, וכרגע אני חתום ואין לי כל כך עם מי לדבר,ברצוני להתנתק מהם עם קנס מינמלי, כרגע הקנס נעמד על 1300 שח אז זה כבר לא משתלם לצאת.
הבעיות שיש:
יש קליטה בינונית - גרועה קליטה בבית אפילו שהאנטנה מורמת ואני ליד החלון, לא חשבתי שתיהיה בעית קליטה כשקניתי את המכשיר דרך הנציגה ,אמנם נכון מירס לא מתחייבת שתיהיה קליטה בכל המקומות אבל איפה שאני גר בתל אביב צריכה להיות קליטה,יש קליטה אבל שומעים אותי קטוע ,ולפעמים השיחה מתנתקת מחוסר קליטה,אני נורא מצטער אבל אני לא אמור להתאמץ בשביל שיקלטו אותי ,עברתי למירס על מנת לדבר עם עוד קצת אנשים שאני שעברו כדי לדבר איתם באוקי טוקי,לשדרג למכשיר יותר טוב ואולי להוזיל קצת את החשבון,מה אפשר לעשות,אני לא אמור לנחש אם יש קליטה או לא בבית שלי,ולכן לדעתי זה מוצדק להתנתק אם החברה לא יכולה לספק את הסחורה ללא קנס .
בנוסף בדקתי עם עוד מכשירים של פלאפון ,אורנג' וסלקום את הקליטה בכמה מקומות ,אני יכול להגיד חד משמעית שהקליטה במירס הייתה הכי פחות טובה מכולם, נניח בחניונים שהם -1 או מקומות שהם קצת מתחת לאדמה הקליטה נבלעת לחלוטין בעוד שבמכשירים האחרים יש עוד קליטה של 50% -+
ובעוד מקומות מחוץ לעיר הקליטה לפעמים יורדת באופן משמעותי.
אני לא מעוניין לקחת את המכשיר לבדיקות או להתחיל להתעסק בשדרוגים או חבילות אחרות,אני רוצה פשוט להתנתק הכי מהר שאפשר בקנס מזערי ,עשיתי טעות קורה,אודה לכם אם תוכלו לעזור לי בעניין.
בנוסף שירות הGPS שלהם לא טוב לדעתי הGPS לא יודע להעריך מרחק טוב ולוקח לו הרבה זמן להתעדכן .
אשמח אם תעזרו לי להתנתק מהם , ללא קנס או עם קנס מופחת תודה עידן.
התנתקות מהחברה עם קנס מזערי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון פניות הציב שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין, אנו מודים לכם וללקוח על פנייתכם ופועלים לשיפור השרות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
תגובה:
בדיקת טענות הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה